onko fjonga tän palstan kuningatar?

vieras aloituksen laittaja
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
tarkoitin vaan että kiinnostaako jotain tosissaan mitä pidät baarissa päällä?
Jep, minua eli aloituksen laittajaa!! Ja näyttää olevan alotuksessa muitakin.. ;) Voisin tietysti laittaa mustanakin eli en ole fjonga :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna:
Ai siitäkö kuningattaren tunnistaa??
ei kun tarkoitin että kaikki on sen edessä suunnilleen,allah allah ja sitä rataa..
vai onko ne fanit jotain sen sivupersoonia :kieh:
Sori, mutta :LOL: Mitkä hiton fanit? Onko fjongalla oma fan-club, vai pykätäänkö sellainen pystyyn? :D Mulla on kyllä jäänyt tuo allah allah- ilmiö huomaamatta. ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
tarkoitin vaan että kiinnostaako jotain tosissaan mitä pidät baarissa päällä?
no näköjään :D jopa moderaattoria :whistle:

kaveri ehdotti mesessä et mulle vois perustaa jo oman osion kuten täällä on mitäs nyt niin voisi olla osio "fjonga" :saint:
 
Tiimarin vihko tietää
Fjonga on vanha perinteinen slangisana. Yleissuomeksi se kääntyy lähinnä voimaa tai tehoa. Mm. Remu on aikoinaaan käyttänyt sanaa paljonkin. Vilunki on taas kepulipeliä eli vääryyttä. Jotta lause kääntyy lähinnä 'voimaa ilman vääryyttä'. 70-luvulla oli biisi "Jokamiehen fjonga" ja nikki juontaakin juurensa tähän biisiistä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarin vihko tietää:
Fjonga on vanha perinteinen slangisana. Yleissuomeksi se kääntyy lähinnä voimaa tai tehoa. Mm. Remu on aikoinaaan käyttänyt sanaa paljonkin. Vilunki on taas kepulipeliä eli vääryyttä. Jotta lause kääntyy lähinnä 'voimaa ilman vääryyttä'. 70-luvulla oli biisi "Jokamiehen fjonga" ja nikki juontaakin juurensa tähän biisiistä.
Tais olla klamydian biisistä.. :whistle:
 

Yhteistyössä