Onko ex-miehesi määräillyt eron jälkeen ketä saat tavata ja ketä et?

  • Viestiketjun aloittaja -.-
  • Ensimmäinen viesti
"jooh"
Ex-mies (on yhteisiä lapsia, erottu vuosia sitten) kyttää ja kyylää ja kyselee lapsilta minun mahdollisista miesystävistä (joita ei ole ollut edes, kun en halua) ja pauhaa kuinka hänen pitää hyväksyä mies joka tulee lastemme elämään. Itse on jo naimisissa ja lisääntynytkin uuden akkansa kanssa, joka on vähintäänkin mielenvikainen tapaus, silti lasken lapset sinne kun heitä sattuu huvittamaan lasten kanssa olo.
 
"Tomi"
[QUOTE="jooh";30828614]Ex-mies (on yhteisiä lapsia, erottu vuosia sitten) kyttää ja kyylää ja kyselee lapsilta minun mahdollisista miesystävistä (joita ei ole ollut edes, kun en halua) ja pauhaa kuinka hänen pitää hyväksyä mies joka tulee lastemme elämään. Itse on jo naimisissa ja lisääntynytkin uuden akkansa kanssa, joka on vähintäänkin mielenvikainen tapaus, silti lasken lapset sinne kun heitä sattuu huvittamaan lasten kanssa olo.[/QUOTE]

Kysyikö mies sinun mielipidettä kun meni naimisiin uudestaan? Muuten aika tekopyhää. :D
 
"nala"
Exäni uhkaili ja yhtä laittoi turpaankin. Yhteinen lapsi, muttei ehditty naimisiin. Mikä oli varmaan helvetin hyvä juttu mulle. Enää en mainitse jos olen suhteessa. Ainut vaan että luulee mua sinkuksi ja vonkaa takas.
 
Eli sun pitäis lopettaa eläminen avioeroon ja miehes sais jatkaa eteenpäin. Taitaa exälläs on päässä vikaa. Sano sille exälles, että keskittyy siihen omaan elämään ja uuden akkansa määräilyyn ja kyttäämiseen. Muistuta, että olette eronnu ja olet vapaa tekemään, mitä tykkäät ja sano, että ottaa yhteyttä vaan silloin, kun asiat liityy lapsiin, että muuten ei tarvi olla tunkemassa kuonoa sun asioihis.
 

Yhteistyössä