Yllätyin eilen kun meidän eskari alkoi puhumaan kuinka "joku poika meni kouluun aseen kanssa ja ampui 8 ihmistä.."
Eikä kotona ole asiasta kuullut, siitä pidettiin hyvä huoli, poika kun on tosi herkkä. Näkee painajaisia tosi helposti.
Kertoi sitten että eskarin ope oli heille siitä kertonut..
Onkos muuallakin eskarin opet olleet sitä mieltä että tuo asia kuuluu 5 - 6 vuotiaille lapsille?
Eikä kotona ole asiasta kuullut, siitä pidettiin hyvä huoli, poika kun on tosi herkkä. Näkee painajaisia tosi helposti.
Kertoi sitten että eskarin ope oli heille siitä kertonut..
Onkos muuallakin eskarin opet olleet sitä mieltä että tuo asia kuuluu 5 - 6 vuotiaille lapsille?