Onko epäkohteliasta olla kestitsemättä lastenhoitajaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helmi S
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Helmi S

Vieras
Kun pitäisi itse jättää nuo herkut kokonaan, ja itsekuri joutuu liian kovalle koetukselle jos kotoa niitä löytyy. Appivanhemmat on tulossa huomenna hoitamaan lasta mun lääkärin lääkärin ajaksi. Eilen kävivät kahvittelemassa ja tuli mun viikon herkkukiintiö täyteen. Onko tylyä jos keitän pelkät kahvit tai en niitäkään? Tietävät kyllä että pyrin välttämään sokereita.

Mitä tervellistä hyvää voisi tarjota muutenkin vieraille? Viimeisinä raskauskuukaisina yritän välttää herkkujen läheisyydessäkin oloa...

Joko ostat vain vieraita varten (yhtä monta kappaletta esim pullia kuin vieraitakin) tai sitten voit tehdä kahvin kanssa, vaikka voileipiä. On vähän tylyä olla tarjoamatta mitään oman dieetin vuoksi.

Ei jos sinä ooot laihiksella, niin on kaikkien muidenkin oltava =) sehän on hyvää itsekurin harjoitusta, kun on herkkuja, ja päättää, ettei niihin koske! Sit on voittajafiilis, kun onnistuu!

olisi kyllä epäkohteliasta. mä teen yleensä niin että ostan vaan tietyn määrän herkkuja, niin että siinä on vieraille vaan. itse kun en koskaan syö pullaa tms.

Yhteistyössä