onko enää edes mahdollista, että tapaa jatkuvasti miehiä joiden varustus on katkarapu

• Viestiketjun aloittaja meery
  • Ensimmäinen viesti
meery
en ole saanut kahteen vuoteen, kun kaikilla miehillä joita olen tapaillut on ollut pieni varustus kokoa katka. :( pahinta on kun kesken hommien joudun valehtelemaan etten halua ja syy on katka

ja totuus
Totuus on, että sinun värkkisi on kuin 7 leivän uuni, leveä, lortto ja väljä. Sen täyttämiseen tarvittaisi todella tykki somalin penis! Vaikka tuskin sekään täyttäisi reikääsi.

surkeaa kyllä, mutta
Voiko jollain muka olla niin pieni että ei saa tyydytystä?
Valitettavasti. Yhdellä oli niin pieni (pituus kokoluokkaa peukaloni), että eihän sitä edes saanut oikein sisällekään mitenkään järkevästi. Toisella taas hieman pitempi, mutta sormenohut, niin eipä siitäkään oikein iloa ollut, valitettavasti. Ja minua sentään on jouduttu sittemmin lääkärin pakeilla leikkaamaankin väljemmäksi kun saan hiertymiä niin helposti seksistä mieheni kanssa kun olen liian tiukka (ja synnyttämätön).

Bbierass
Alkuperäinen kirjoittaja surkeaa kyllä:
Valitettavasti. Yhdellä oli niin pieni (pituus kokoluokkaa peukaloni), että eihän sitä edes saanut oikein sisällekään mitenkään järkevästi. Toisella taas hieman pitempi, mutta sormenohut, niin eipä siitäkään oikein iloa ollut, valitettavasti. Ja minua sentään on jouduttu sittemmin lääkärin pakeilla leikkaamaankin väljemmäksi kun saan hiertymiä niin helposti seksistä mieheni kanssa kun olen liian tiukka (ja synnyttämätön).
Juu niin aivan.

Niin niin, aina naisen värkki on jotenkin iso mutta se silmin nähtävä pikku muna ei ole pieni :headwall: :headwall:
Eihän niitä pikku tissejäkään ole vaan vika on katsojan silmissä ja kädetkin on liian suuret.

toimii
Kokeile teippaa 3 pesäpallomailaa yhteen jesarilla ja vetäse se alkuun anukseen. Sitten levitä häpärit niinsanotuilla klipseillä ja kettingillä jalkojen yli vaikka sänkyyn kiinni. Sen jälkeen pyydä että ukko otta 44:sen nokian kumisaappaan ja polkasee pari kertaa fittuhun oikein syvälle. Sitten pyydät sitä ruittaamaan kovettuvaa tiivistesprayta koko värkin täyteen. Odota 10min ja sen jälkeen pyydä sitä hakkaamaan häpykumpua kumisella lekalla.

alkuperäinen toimii
Kokeile teippaa 3 pesäpallomailaa yhteen jesarilla ja vetäse se alkuun anukseen. Sitten levitä häpärit niinsanotuilla klipseillä ja kettingillä jalkojen yli vaikka sänkyyn kiinni. Sen jälkeen pyydä että ukko otta 44:sen nokian kumisaappaan ja polkasee pari kertaa fittuhun oikein syvälle. Sitten pyydät sitä ruittaamaan kovettuvaa tiivistesprayta koko värkin täyteen. Odota 10min ja sen jälkeen pyydä sitä hakkaamaan häpykumpua kumisella lekalla.
Katkis veti herneen nenään.

Pituus ja paksuus eivät kulje käsi kädessä. Vaikka naiset puhuvatkin enemmän pituudesta, on tuolla paksuudella enemmän merkitystä tuntuman kannalta.
Keskimääräinen ympärysmitta on reilut 12 cm, mutta kyllä todella ohuitakin löytyy tilastojen mukaan, alla olevan aineiston ohuin siis ympärysmitaltaan 3 cm.

Liian paksukaan ei on hyvä eikä liian pitkä paras mahdollinen:

Yhteistyössä