T
todella huolissaan
Vieras
Kyselisin eräästä asiasta... Nimittäin; jouduimme mieheni kanssa vaihtamaan kondomia kesken yhdynnän. Nyt olen huolissani siitä, että onko mahdollista tulla raskaaksi tuollaisesta? Koko yhdynnän ajan käytimme kuitenkin kondomia (tässä tapauksessa siis kondomeja), missään vaiheessa emme olleet ilman. En ole hakenut jälkiehkäisytabletteja, se olisi jo tässä vaiheessa liian myöhäistä. Tietääkseni ne täytyisi ottaa 3 vrk sisällä yhdynnästä, ja nyt on kulunut jo lähes viikko tapahtuneesta. Täytyykö minun nyt sitten vain odotella, että josko seuraavat kuukautiset tulisivat?! Raskaustestiä varmaan on turha tehdä ennen kuin kuukautiset ovat vrk:n myöhässä? Seuraavien kuukautisten pitäisi alkaa n. viikon päästä. Mitä siis teen, onko minulla enää vaihtoehtoja - vai täytyykö ylipäänsä olla huolissaan mahdollisesta raskaudesta tässä tapauksessa? Siemensyöksyä ei siis ehtinyt tapahtua ennen kondomin vaihtoa, mutta käsittääkseni siemennestettä erittyy mieheltä myös pieniä määriä ennen varsinaista ejakulaatiota?