Onko Electron köyhien/luottotiedottomien kortti?

  • Viestiketjun aloittaja kysyn vaan
  • Ensimmäinen viesti
Minulla ei ole electronia, mutta se ei tarkoita että olisin luotolla törsääjä, koska en tosiaankaan käytä sitä luoton puolta siitä kortista =) Mutta alkoi vaan kyrsimään kun sai electronia vaihtaa koko ajan kun ne numerot on siihen niin huonosti painettu että ne kuluu melko pian pois ja sitten kotkottivat kaupan kassalla siitä :(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Minulla ei ole electronia, mutta se ei tarkoita että olisin luotolla törsääjä, koska en tosiaankaan käytä sitä luoton puolta siitä kortista =) Mutta alkoi vaan kyrsimään kun sai electronia vaihtaa koko ajan kun ne numerot on siihen niin huonosti painettu että ne kuluu melko pian pois ja sitten kotkottivat kaupan kassalla siitä :(
Mitä ne niillä numeroilla kassalla tekee? =O
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Minulla ei ole electronia, mutta se ei tarkoita että olisin luotolla törsääjä, koska en tosiaankaan käytä sitä luoton puolta siitä kortista =) Mutta alkoi vaan kyrsimään kun sai electronia vaihtaa koko ajan kun ne numerot on siihen niin huonosti painettu että ne kuluu melko pian pois ja sitten kotkottivat kaupan kassalla siitä :(
Mitä ne niillä numeroilla kassalla tekee? =O
En tiedä. Kahdesti on prisman kassalla sanottu että jos kortista kuluu merkinnät pois,se pitäisi vaihtaa. Olen itsekin kaupan kassalla sillointällöin enkä minä ole niitä tarvinnut kertaakaan....
 
Ei, mulle ainakii sanottiin että op visaa ei saa ellei ole 6kk työsuhde ollut vähintään ja sen pitäs vielä jatkuakkin. Eikähän nykyään saa kun op visa yhistelmiä tai electroneja.. ( hyvä op sta vaan puhua kun sen asiakas.. )
 
ei electronille
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minulla Electron, eikä luoton luottoa!!!! Siks just en pankkikorttia ota, etten voi höyläillä miinuksille... liiankin säntillinen ehkä raha-asioissa välillä ;)
Mulla on pankkikortti ja luottokortti mutta olen säntillinen raha-asioiden hoitaja enkä ole koskaan höylännyt miinukselle.
Ei se taloudenpito korteista riipu vaan ihan omasta toiminnasta.
 
sen takia tarvii ne numerot et jos magneettinauha ei toimi ni vois it näpytellä sen kortin numeron.mut electronissa ei pysty tekeen niin.et ihan sama näkyykö ne numerot.

Ja mä en ainakaan saanu osuuspankista yhdistelmäkorttia ku ei ollu vakituinen työpaikka.
 
Eikait se nyt välttämättä ihan niinkään ole. Esimerkiksi mun veljellä on toi electron sen takia, että sillä voi maksaa ulkomailta tilattuja juttuja normaali visan tavoin. Luottokorttia se ei tartte, eikä halua. Koskaan se ei oo ollut kenellekään velkaa, eikä ostanut edes osamaksulla.

Minä kyllä sain op:n yhdistelmäkortin, vaikka mulla oli vaan 3kk sopimus.
 
v
Jaa-a... niinhän ne monet väittää, mutta en sanoisi että on köyhää ostaa ostoksensa rahalla! Rahahan veloitetaan suoraan tililtä joten ostat sitten isot tai pienet ostokset niin sen rahan on oltava tilillä. Se joka maksaa luotolla voi olla tyhjätasku tai kamalassa velkakierteessä.

Mulla on electron ja viimeisten päivien aikana olen sillä ostanut useammalla tuhannella eurolla tavaraa. En koe olevani köyhä enkä todellakaan ole luottotiedoton.

Mutta varmastihan electronin käyttäjiin kuuluu monenlaisia ihmisiä, kuten luottokorttienkin käyttäjiin. Mm. kukkaron herraksi ohjelmassa on ollut noita ongelmaisia jotka luottokortilla höylää heräteostoksia ja sitten onkin talous kuralla.
 

Yhteistyössä