V
vieras
Vieras
Minulla ei- vielä. Tosin en ole ikinä kohdannut mitään menetyksiä tai suuria vaikeuksia eikä mielenterveyteni ole koskaan pettänyt tms.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:On tietysti.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:On tietysti.
Miten niin tietysti? Ei kaikilla ole ollut. Minä olen aina ollut onnellinen ja kohtalaisen tyytyväinen elämääni. En ole kohdannut mitään mainittavia vaikeuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:On tietysti.
Miten niin tietysti? Ei kaikilla ole ollut. Minä olen aina ollut onnellinen ja kohtalaisen tyytyväinen elämääni. En ole kohdannut mitään mainittavia vaikeuksia.
Musta se on ihan normaalia että elämässä kohtaa vastoinkäymisiä, jolloin elämä hetkellisesti tuntuu ei-niin-onnelliselta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:On tietysti.
Musta se on ihan normaalia että elämässä kohtaa vastoinkäymisiä, jolloin elämä hetkellisesti tuntuu ei-niin-onnelliselta.
Minusta onnellisuus on kokonaisvaltainen tunne siitä, että elämä kantaa ja on hyvää ja uskoa tulevaisuuteen. Surullisenakin voi olla onnellinen. Onni on eri asia kuin onnellisuus, onni on hetkellistä. Elämässäni on aina ollut enemmän hyvää kuin surua, toivottavasti pysyisin jatkossakin onnellisena. Lapsen kuolema, seksuaalinen väkivalta ja masennus ovat varmasti ainakin asioita, jotka voisivat viedä minulta onnellisuuden.