Onko elämää pilalla? Papa III

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Dysplasia gravia+hpv

Nyt sitten huolestuttaa että saatiinkohan kaikki muutokset varmasti pois? ja jos saatiin niin uusiiko solumuutokset helposti? Kuinkahan nopeasti solumuukset mahdollisesti muuttuvat syöväksi? Tuli jo mieleen että pitäisikö mennä kontrolliin jo aikaisemmin? Tuo puoli vuotta vaan tuntuu niin pitkältä ajalta :(. Voiko juoda alkoholia viikonlopuna? Toivoisin vastauksia ja kokemuksia saman tilanteen läpikäyneiltä!!!!

tota alkoholia en tajuu, siis että miksei voisi juoda? mulla on ollut kahdesti tuo, tai siis luokka 3 ja on poltettu ja jäädytetty pois. sitten ei oo 10v ollut mitään. eli todnäk kaikki on hyvin ja voit jatkaa eloasi eteenpäin!

Minä olen kokenut saman, synnyttänyt tämän jälkeen vielä terveen pojan. Minulla ei ollut kondylomaa, kontrollissa kävin sovitusti. Yli 20 vuotta on kaikki mennyt hyvin.

Mulla oli kerran ihan puskista papa luokkaa IV, loop-hoito tehtiin ja sen jälkeen jatkoin taas täysin puhtailla tuloksilla. Mulla ei ollut tosin löydöksenä kondyloomaa. Kaksi lasta oon synnyttänyt ja kolmatta odotan, ja se kohdunkaulan nysä on kestänyt vähän liiankin hyvin, ei siis mitään huolta.
Kaverilla taas löydöksenä tuo hpv papa III:n lisäksi, ja hän on joutunut loopiin kahdesti, synnyttänyt välissä yhden lapsen. Nyt taas ollut ihan puhtaat näytteet kolme vuotta, ja toivotaan, että näin menisi jatkossakin.