Onko Duploista pakko luopua???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa tyhmää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa tyhmää

Vieras
Meillä tytöt 4v ja 2v ja ajattelin ostaa nyt niitä pienempiä legoja kun meillä on isoja. Pikkusellakin pysyy jo pienet käsissä ja on aika tarkka.

Mut sit aattelin et onko pakko, eiks voisi vaan jatkka tuota duplosarjaa, siihen kun on kaikkea ihanaa esim se linna ja nukkekoti.

Siis ei kai nuo duplot ihan vauvojen kamaa ole?

Meillä ainakin vielä leikitään molemmilla, lapset 6v ja 4v
Enkä meinaa luopuakkaan, kun ovat sen verran ajattomia että vaikka lapsenlapsille säästäisi, mun äitilläkin on legot meijän jäljiltä säästössä :)

No ei oo. meiän esikko melkein 7v leikkii niillä duploilla ihan täyttä päätä vaikka on myös niitä pienempiäkin legoja.

Ja meillä on duploihin erilaisia ajoneuvoja ja eläimiä ja aina jouluna saavat jotain uutta =)

meillä 3 ja 4 vuotiaat leikkii niillä ja lisää on varmaan ostettava. eihän ne mitään vauvojen leluja ole. mummolassa niillä on pikkulegot, mut mä en käsitä että miks pitäis ostaa pienemmät vaan sen takia että lasten sorminäppäryys on kasvanu. vastahan sunkin nuorimmainen alkaa oikeesti hokata että mitä kaikkea legoilla oikeesti pystyy kehittämään. ja niihin saa kaikkea mahdollista erikoisosaa paloasemasta maatilaan, nukkekotiin ja eläintarhaan joten..... meillä niillä leikitään vielä pitkään. ikärajaahan ei ole, ottaen huomioon että mun 30-vuotias mies on ihan yhtä innokas rakentelemaan ku nuo pienemmätkin.... :whistle: et jos ne menee vielä aikuisellaki! :D

Ok, kiitos paljon teille! Onneksi tajusin edes miettiä tällasta etten suoraan vaan marssinut ostamaan pikkusia!

Eli tänä jouluna lapset ja mies saavatkin sitten lisää duploja!!! =)

Meidän poika on osannut rakentaa pikkulegoista vaikka kuinka kauan, mutta tykkää silti paljon enemmän duploista. Ikää pojalla pian 5v. Mä en ainakaan laita duploja koskaan pois, niistä osa on minun veljeni vanhoja ja ikää vanhimmilla n. 30 vuotta!

Älä hävitä niitä! Jätä lastenlapsille. Ja nuo meidän lapset rakentavat niillä vieläkin; 10 ja 12vee!!! Rakentaa ne legoillakin, mutta noi duplot on ihan yhtä kiinnostavia vielä.

meillä leikitään hirmu paljon dubloilla ja tyttö 3 vee... kylässä käyvät koululaisetkin leikkivät... :) älä anna pois!! Meillä pikkulegojakin jo vähän, mutta dublot kiinnostaa vielä enemmän..ja äitikin tykkää rakentaa.. :)

Yhteistyössä