A
Agentti X
Vieras
Onko niin, että päätön ei vain ole kehdannut omalla nikillä kirjoittaa sairaista mieltymyksistään?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Agentti X:Mistä tiedätte varmaksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Kuten jo todettu, eivät ole sama tyyppi. Tää oli kyllä taas varsin lystikäs spekulaatio!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Agentti X:Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Kuten jo todettu, eivät ole sama tyyppi. Tää oli kyllä taas varsin lystikäs spekulaatio!![]()
Miten niin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Ihmettelen vain miten kukaan voi moista edes epäillä???![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Agentti X:Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Ihmettelen vain miten kukaan voi moista edes epäillä???![]()
Se Dude ei voi olla oikeasti olemassa, joten on varmasti jonkun mielikuvitusen ja fantasioiden tuotetta vain.
Alkuperäinen kirjoittaja Agentti X:Kumpikohan antaa varmemmin?
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja Agentti X:Kumpikohan antaa varmemmin?
Dude taitaa olla varattu?
Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Uskokoon ken tahtoo mutta kyllä Duudeli on ihan oikeasti olemassa. B)
Alkuperäinen kirjoittaja Apis:Ainakin mä olen saanut käsityksen, ettei se ole hemmon menoa hidastanut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maniac:Alkuperäinen kirjoittaja Apis:Ainakin mä olen saanut käsityksen, ettei se ole hemmon menoa hidastanut![]()
peesi
Alkuperäinen kirjoittaja Agentti X:Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Uskokoon ken tahtoo mutta kyllä Duudeli on ihan oikeasti olemassa. B)
Mistä tiedät?
Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Alkuperäinen kirjoittaja Agentti X:Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Uskokoon ken tahtoo mutta kyllä Duudeli on ihan oikeasti olemassa. B)
Mistä tiedät?
Tuota, tuota. Olen sen omin silmin nähnyt, ei siihen sen ihmeempää todistelua tarvita.
Alkuperäinen kirjoittaja Apis:Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Alkuperäinen kirjoittaja Agentti X:Alkuperäinen kirjoittaja Betty Boop:Uskokoon ken tahtoo mutta kyllä Duudeli on ihan oikeasti olemassa. B)
Mistä tiedät?
Tuota, tuota. Olen sen omin silmin nähnyt, ei siihen sen ihmeempää todistelua tarvita.
SEN vai hänet? :saint: