Onko Data homppeli?

• Viestiketjun aloittaja Häh
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="huoh";26485998]VOi hyvänen aika! Minä ottaisin Datan kaltaisen miehen sekunnissa, ennemmin kuin jonkun jurottajan ns. "tosimiehen" joka vaan möllöttää sohvan nurkassa ja olettaa, että nainen on se joka on nyrkin ja hellan välissä. Älä koskaan muutu Data! :)[/QUOTE]

Elämä on muutosta ja kasvamista, toivottavasti parempaan suuntaan kuitenkin :)

No ei kyllä tälläistä perseen takana heilumista kovin kauheasti ole mustuneilla, pois lukien toki sitten tietyt henkilöt jotka vetää käytöksellään kaikkien huomion, harmaiden ja mustien. Enemmän minua kiinnostaisi tietää mikä on persoonattoman harmaan motivaatio ilkkua anonyymisti, kuin se että joku musta tekee itsestään ääliön tavalla tai toisella, sen voi aina ruksia ja pistää mappi ö:hön jos toteaa ettei hänen luonne jaksa innostaa palstalla. Eli kysehän on siis minun mietteistäni, sama se minulle mikä sitten muita kiinnostaa.

Varsinkin tämmöinen yleisesti tämän palstan käyttäjien tiedossa oleva harmiton tyyppi on kyseessä, niin sehän tästä tekee outoa minusta, ei se jos esimerkiksi minulle huudellaan tai jollekkin muulle joka osaa olla ärsyttäväkin mielipiteineen. Ei se sen hyväksyttävämpää toki ole henk koht loukkauksia heitellä, mutta ymmärrettävämpää.
Kepsuli pääsi lemppariaiheeseensa. :popcorn:

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26486033:
Kepsuli pääsi lemppariaiheeseensa. :popcorn:
Tuosta vastauksesta voisi teettää leiman ja lätkäistä sen kerran pari päivässä jonnekin ketjuun, aika randomilla vielä. Kyllä toimii!

"huoh"
[QUOTE="vieras";26485933]Ihan samalla tavalla kuin mustatkin. Jos et ole sattunut huomaamaan.[/QUOTE]

Heh, ei mennyt kauaakaan, kun yksi musta taas saapui uljaana ritarina pelastamaan katoin kohdeltua ystääänsä...Kepsis, sä oot nolo!

"vieras"
[QUOTE="huoh";26486195]Heh, ei mennyt kauaakaan, kun yksi musta taas saapui uljaana ritarina pelastamaan katoin kohdeltua ystääänsä...Kepsis, sä oot nolo![/QUOTE]

Et sinä voi toisesta sanoa onko hän nolona vai ei.

"huoh"
[QUOTE="vieras";26486203]Et sinä voi toisesta sanoa onko hän nolona vai ei.[/QUOTE]

Todellakin voin sanoa että on nolo tapaus. Se että onko nolona, on eri asia. Kyseinen nikki on niin ennalta arvattava, että toivois joskus yllätyksellisyyttä

Kepsis
[QUOTE="huoh";26486416]Todellakin voin sanoa että on nolo tapaus. Se että onko nolona, on eri asia. Kyseinen nikki on niin ennalta arvattava, että toivois joskus yllätyksellisyyttä[/QUOTE]

Pata kattilaa ja niin poispäin.

[QUOTE="vieras";26486636]Niin tarkoitin :)
Tarkistin Wikipediasta, mutta olis vissiin pitänyt tarkistaa paremmin. :)[/QUOTE]

vois olla viisaampi pitäytyä suomen kielen sanoissa jos jok'ikinen sivistyssana pitää tarkistaa wikistä

Beep
Mä paljastan teille mun teoriani: Kepsis on tämän palstan pahin harmaana räksyttäjä, sillä toi on niin läpinäkyvää että ihan aina se jauhaa kovaan ääneen tosta samasta asiasta että harmaat sitä harmaat tätä ja koettaa luoda itsensä ympärille jotain illuusiota että hän on harmauden yläpuolella. Muhun ei mene läpi, meneekö teihin muihin? :saint:

T: Criminal Minds profiloija

:LOL:

"vieras"
Mä paljastan teille mun teoriani: Kepsis on tämän palstan pahin harmaana räksyttäjä, sillä toi on niin läpinäkyvää että ihan aina se jauhaa kovaan ääneen tosta samasta asiasta että harmaat sitä harmaat tätä ja koettaa luoda itsensä ympärille jotain illuusiota että hän on harmauden yläpuolella. Muhun ei mene läpi, meneekö teihin muihin? :saint:

Otatko suihin?

Kepsis

Ja sinoot Blume :D

"huoh"

Ei mee läpi täälläkään. Ja siksi se onkin niin huvittavaa :LOL: :LOL: ja kun vaan on joku tietty aihe, säntää kepsis heti siihen :LOL:

Lunatic
No ei kyllä tälläistä perseen takana heilumista kovin kauheasti ole mustuneilla, pois lukien toki sitten tietyt henkilöt jotka vetää käytöksellään kaikkien huomion, harmaiden ja mustien. Enemmän minua kiinnostaisi tietää mikä on persoonattoman harmaan motivaatio ilkkua anonyymisti, kuin se että joku musta tekee itsestään ääliön tavalla tai toisella, sen voi aina ruksia ja pistää mappi ö:hön jos toteaa ettei hänen luonne jaksa innostaa palstalla. Eli kysehän on siis minun mietteistäni, sama se minulle mikä sitten muita kiinnostaa.

Varsinkin tämmöinen yleisesti tämän palstan käyttäjien tiedossa oleva harmiton tyyppi on kyseessä, niin sehän tästä tekee outoa minusta, ei se jos esimerkiksi minulle huudellaan tai jollekkin muulle joka osaa olla ärsyttäväkin mielipiteineen. Ei se sen hyväksyttävämpää toki ole henk koht loukkauksia heitellä, mutta ymmärrettävämpää.
Kepsis taas elementissään, puolustamassa viattomia hirmuisilta harmailta.

Lunatic

Minun profilointini taas kertoo, että Kepsis on niin munaton, ettei edes uskaltaisi harmaantua. Pelkää itsensä tulevan paikalle moralisoimaan.

• Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten

Yhteistyössä