Onko Data homppeli?

• Viestiketjun aloittaja Häh
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tosimies";26485742]Data on neitimies.[/QUOTE]

En ole ikinä halunnut olla tosimies, ainakaan siten miten hikipedia sen määrittelee ;)

Urbaani sanakirja tosimiehestä; "raavas suomalainen uros, vastakohta pehmomiehelle, joka on tosimiehen mielestä pelkkä vätys". Minä pidän itseäni pehmomiehenä.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
"vieras"
Jaa vaikuttaa homppelilta siksi, että osaa keskustella asioista, on avarakatseinen ja älykäs? Ap on ilmeisesti saanut nauttia vain tasoisestaan miesseurasta, jos hänestä kyseiset ominaisuudet tuntuvat vallan sopimattomilta heteromiehelle.

"poikia3"
Kyllä data minusta ihan miehekkäältä mieheltä on aina kuulostanut, arvot kohdillaan ja silleen. Minusta on jopa paljon rohkeampaa ja miehekkäämpää olla arvoiltaa pehmeämpi kuin machomies tai mies joka ei puhu eikä pukahda, ei tunteistaan eikä juurikaan mistään muustakaan.

"huoh"
VOi hyvänen aika! Minä ottaisin Datan kaltaisen miehen sekunnissa, ennemmin kuin jonkun jurottajan ns. "tosimiehen" joka vaan möllöttää sohvan nurkassa ja olettaa, että nainen on se joka on nyrkin ja hellan välissä. Älä koskaan muutu Data! :)

Kepsis
[QUOTE="vieras";26485933]Ihan samalla tavalla kuin mustatkin. Jos et ole sattunut huomaamaan.[/QUOTE]

No ei kyllä tälläistä perseen takana heilumista kovin kauheasti ole mustuneilla, pois lukien toki sitten tietyt henkilöt jotka vetää käytöksellään kaikkien huomion, harmaiden ja mustien. Enemmän minua kiinnostaisi tietää mikä on persoonattoman harmaan motivaatio ilkkua anonyymisti, kuin se että joku musta tekee itsestään ääliön tavalla tai toisella, sen voi aina ruksia ja pistää mappi ö:hön jos toteaa ettei hänen luonne jaksa innostaa palstalla. Eli kysehän on siis minun mietteistäni, sama se minulle mikä sitten muita kiinnostaa.

Varsinkin tämmöinen yleisesti tämän palstan käyttäjien tiedossa oleva harmiton tyyppi on kyseessä, niin sehän tästä tekee outoa minusta, ei se jos esimerkiksi minulle huudellaan tai jollekkin muulle joka osaa olla ärsyttäväkin mielipiteineen. Ei se sen hyväksyttävämpää toki ole henk koht loukkauksia heitellä, mutta ymmärrettävämpää.

Yhteistyössä