Onko Cokis light ja zero samaa tavaraa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:
lightissa on sukraloosia ja zerossa aspartaamia. Se, mikä oli ennen light, on nyt zero

Kyllä on viä coca cola ligh.tia sekä zeroo

Mutta lightissä oli ennen makeutusaineena aspartaamia, ja nykyään siinä on sukraloosia.
Zeron makeutusaine on aspartaami.
Sitä kiilusilmä kaiketi tarkoitti.
T: colaholisti :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:
lightissa on sukraloosia ja zerossa aspartaamia. Se, mikä oli ennen light, on nyt zero

Kyllä on viä coca cola ligh.tia sekä zeroo

Mutta lightissä oli ennen makeutusaineena aspartaamia, ja nykyään siinä on sukraloosia.
Zeron makeutusaine on aspartaami.
Sitä kiilusilmä kaiketi tarkoitti.
T: colaholisti :xmas:

justiinsa noin

eli ensin poistetaan aspartaami-light, kun keksitään "parempi", sukraloosilla makeutettu light.
hetken päästä lanseerataan uutuus, coca-cola zero, jossa on aspartaami makeutusaineena.. eli siis zero on wanhanajan light-colaa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten mulla on käsitys, että Zero colassa on makeutus aineena sukraloosi...? Sanokaa jos olen väärässä.

olet väärässä.

cola lightissä on sukraloosia ja zerossa aspartaami

http://www.coca-cola.fi/action/Go/page/newsdetails?newsid=1082

ihan pohjalla zeron tuoteseloste

Zero on siis sama tuote kuin light oli ennen zeron lanseeraamista markkinoille. Sitten tuli uus light sukraloosilla makeutettuna ja entinen light muutettiin Zeron nimelle=)

siis kiitos PEIKKIKSEN (missähän se myyrä taas luimistelee... ) oon täysin koukussa LIDLIn light-colaan... siis se on parasta light colaa mitä on ikuna tehty! :p

Yhteistyössä