Onko brio twinetet hyvät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kellä kokemuksia kyseisistä rattaista, plussia ja miinuksia?
Rattaiden osto olis edessä ja nuita nyt mietitty ja toinen vaihtoehto olis ora jovit. Auttakaa minua tässä vaikeassa pulmassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
On ne ihan hyvät :D

Ainoa miinus minkä keksin on helposti irtoava tavarakori.

Pesaan tätä, meillä laitettiin lopulta nippusiteillä kiinni. (mulla olis muuten nuo twinetet myytävänä, winkwink...)

Onko minkä vuoden ja missä kunnossa?
Missä päin suomea?

Osaako kukaan verrata nuita twinettejä ja ora joveja keskenään?Kummat ostaisitte?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
On ne ihan hyvät :D

Ainoa miinus minkä keksin on helposti irtoava tavarakori.

Pesaan tätä, meillä laitettiin lopulta nippusiteillä kiinni. (mulla olis muuten nuo twinetet myytävänä, winkwink...)

Onko minkä vuoden ja missä kunnossa?
Missä päin suomea?

Osaako kukaan verrata nuita twinettejä ja ora joveja keskenään?Kummat ostaisitte?

Niin ja mitä pyydät niistä?

Orat ovat aika paljon painavammat ja makuutila lyhyempi kuin Twineteissä (Ora 92 ja Brio 98 cm). Orassa hyvää käännettävä istuin ja irrotettava turvakaari.Twineten kaaren alle on vaikea pujottaa vauvan kantokassia tai muhkeampaa lämpöpussia isommalle.

Meillä Twinetet, ovat olleet ihan hyvät. Tavarakori on nippusiteillä kiinni, mutta huomaamattomasti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitähän käytetyistä kannattee maksaa?
Minkä ikäsillä teillä on olu käytössä, että mahtuuko tuomonen isompikin 2-> lapsi kyytiin toppa varustuksissa?

Kyllä sinne menee ainakin meidän 3,5 v hoikkapoika ihan hienosti kyytiin. Ei vaan enää juuri käytetä, kun ei tuonne meidän lähitielle viitti rattailla lähteä. Onko teillä kellään muulla irronnut jarruista niitä paloja, kun meillä on?
Entä onko säädettävä työntöaisa löystynyt?

Yhteistyössä