Onko kokemusta Vaunulan F7-TWINS kaksostenvaunuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauva tulossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauva tulossa

Vieras
Olis halvat. Sisaruksille tulee 1v4kk ikäeroa. Hakuaisin ehdottomasti heittoaisalliset ja edulliset. Toinen vaihtoehto on Brio mutta ne on heti 200? kalliimmat.

Kertokaahan F7-Twinsien omistajat kokemuksia!!

meillä on f7 mut ei tuplat vaan siis ihan se normaali yhdistelmä. ja heittoaisan oon kokenu kyllä ihan ehdottomaks. samojn pehmee koppa tosi hyvä ratkaisu. lapsen saa ratasosassakin neljään eri asentoon.
halvathan ne on, mutta ainaki meille kelvannu vaikkei sit yhtä laadukkaat liskaan ku jotku 800?:n vaunut.
samoilla yhdistlemilä aion työntää kolmen kuukauden päästä syntyvää kakkostakin, esikoinen saa siirtyä seisomalaudalle.
ainut huono on neppareilla kiinni oleva tavarapussukka. jos tavaraa on liikaa saattaa se pettää kesken matkan. muuten olen ollut tyytyväinen

Minä en juuri koskaan mitään tavaraa kuljeta joten ei haittaa tuo "vika". En muutenkaan kulje kuin lähipuistoissa siksi en kalliita raskikkaan ostaa. Tuo heittoaisa on ollu vaan niin hyvä mutta sitä ei monissa tuplissa olekkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vauva tulossa:
Minä en juuri koskaan mitään tavaraa kuljeta joten ei haittaa tuo "vika". En muutenkaan kulje kuin lähipuistoissa siksi en kalliita raskikkaan ostaa. Tuo heittoaisa on ollu vaan niin hyvä mutta sitä ei monissa tuplissa olekkaan.

me oltiin pitkään ilman autoa niin tein kauppareissut rattaiden kanssa, silloin tuo tosiaan haittasi.
se on kyllä kumma et niin harvois rattais tuo heittoaisa on. monta sataa euroa kalliimmissa rattaissa ei ole vaikka mun mielestä se on todella kätevä. oli sää kun sää niin vauvan saa käännettyä pois päin auringosta, tuulesta, sateesta jne.. koskaan en oo mitään harsoja tarvinu rattaissa lapsen kasvojen edessä.

jos niihin sais vielä isot kääntyvät etupyörät...nii joo mut sitte se heittoaisa ei toimis.
pitäis kehitellä sellanen pyörivä alusta istuin osalle että senku pyöräyttäs sen ymäri ku juustotarjottimen niin sitten vois olla ostoskärryetupyörät heittoaisan kanssa samassa kärryssä

Alkuperäinen kirjoittaja voi peura:
jos niihin sais vielä isot kääntyvät etupyörät...nii joo mut sitte se heittoaisa ei toimis.
pitäis kehitellä sellanen pyörivä alusta istuin osalle että senku pyöräyttäs sen ymäri ku juustotarjottimen niin sitten vois olla ostoskärryetupyörät heittoaisan kanssa samassa kärryssä

???

Meehän nukkuun!

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja voi peura:

???

Meehän nukkuun!

no tää on vasta kehittely asteella, olen luomassa hittituotetta...mut joo, mä meen nyt näkee unta innovaatiopalkinnosta...

Yhteistyössä