R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miettii:ööh,mä haluan kans tietää,paitsi et mä olen RV35 ,ja mun oli pakko viimeinkin saada aurajuustoa pizzaan...onko siitä et se käytetään uunissa niin mitään hyötyä?
Alkuperäinen kirjoittaja Anselmiini:Alkuperäinen kirjoittaja miettii:ööh,mä haluan kans tietää,paitsi et mä olen RV35 ,ja mun oli pakko viimeinkin saada aurajuustoa pizzaan...onko siitä et se käytetään uunissa niin mitään hyötyä?
Kuumennus tuhoaa listerian!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuumennus poistaa riskin. "Raakana" ei saisi syödä..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuumennus poistaa riskin. "Raakana" ei saisi syödä..
juu, sitä mä meinasinkin kun kebabin päälle ripotellaan se aurajuusto, sitä ei kuumenneta : /
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Anselmiini:Alkuperäinen kirjoittaja miettii:ööh,mä haluan kans tietää,paitsi et mä olen RV35 ,ja mun oli pakko viimeinkin saada aurajuustoa pizzaan...onko siitä et se käytetään uunissa niin mitään hyötyä?
Kuumennus tuhoaa listerian!!
Mutta se pastörointi kumminkaan ei tuhoa ovelia basiliskoja.
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:hei haloo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuumennus poistaa riskin. "Raakana" ei saisi syödä..
juu, sitä mä meinasinkin kun kebabin päälle ripotellaan se aurajuusto, sitä ei kuumenneta : /
Pyydä kebab ilman aurajuustoa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap ihmeissään:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:hei haloo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mitä haloo, kertoisitko?
odotusoppaat ja neuvola kehoittaa välttämään tiettyjä ruoka-aineita?
onko sinusta typerää rakastaa lasta jo kohdussa ollessa ja koettaa toimia sen parhaaksi kun sillä pienellä ei ole itsellä vielä mitään valinnanvaraa? : (
Alkuperäinen kirjoittaja Varmaa tietoa:Kunnon kuumennus tuhoaa mahdollisen listeriabakteerin. Kuumentamatonta aurajuustoa ei suositella, itse tosin aikanaan söin sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:reilu vuosi sitten neuvolan ohjeissa ei kielletty välttämään juustoja, jotka ovat valmistettu pastoroidusta maidosta. Jollainen aurakin on. Mutta jos jostain ulkomaalaisten pitämästä kebab paikasta tilaat, ei juusto välttämättä ole auraa, vaan jotain muuta homejuustoa, jonka alkuperästä ei tietoa.
Auraa söin hyvällä omallatunnolla odotusaikaan, tosin suolaistahan se on, ja itsellä tuppasi nestettä kertymään, mutta noita "outoja" homejuustoja olisin varmaan varonut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en tykkää muusta sinihomeesta kuin Aurasta ja olen joka kerta saanut näytille mitä sinihomejuustoa kebab-paikassa käytetään, kun olen kysynyt. Joten niinkin voi toimia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Neuvolassa sanottiin ettei saa syödä, se riittää mulle, eikö sinulle se riitä vaan pitää kysyä täältä, kun täällä on väkeä jotka uskovat ennemmin omaa mielipidettään???