Menkkakivut loppuraskaudessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rv 35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rv 35

Vieras
Onko muilla ollut loppuraskaudessa menkkamaista juilintaa? Itselläni aina vähän väliä tällaisia menkkakipuja on, mutta maha ei kuitenkaan kovetu niin kuin suppareissa, on ainoastaan ehkä hieman pinkeämpi. Mistäköhän kivut johtuu, osaako joku kertoa?

ristiselkäkivut viikko ennen synnytystä, ei vatsassa havaittavia supistuksisa ja synnytys myös kätynnistyi menkkamaisilla ristiselkäjomotuksilla, joita sitten myöhemmin seurasi supistukset..

toisessa raskaudessa loppuvaiheessa n. kolmen viikon ajan joka ilta noita menkkakipuja. Oli tosi pahojakin välillä ja jouduin käyttämään kuumaa kaurapussia selällä, että sain nukahdettua. Ajattelin vain, että kohtu harjoittelee vaikka maha ei kovettunutkaan niin kuin supistuksessa. Tai sitten lantio alkaa "aukeamaan" tulevaa varten.

Näin mä sen ajattelin...en kylläkään kysynyt esim. neuvolassa mitään.

Kysyppä ens kerralla neuvolassa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Nennu:
toisessa raskaudessa loppuvaiheessa n. kolmen viikon ajan joka ilta noita menkkakipuja. Oli tosi pahojakin välillä ja jouduin käyttämään kuumaa kaurapussia selällä, että sain nukahdettua. Ajattelin vain, että kohtu harjoittelee vaikka maha ei kovettunutkaan niin kuin supistuksessa. Tai sitten lantio alkaa "aukeamaan" tulevaa varten.

Näin mä sen ajattelin...en kylläkään kysynyt esim. neuvolassa mitään.

Kysyppä ens kerralla neuvolassa =)

Ja mulla myös sitten synnytys käynnistyi näillä menkkamaisilla selkäkivuilla =)

Yhteistyössä