Onko Anu Saukko niminen henkilö oikeasti olemassa vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onko tietoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Eri mieltä:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Eihän tuo oo viä ees paha... mä nään töissä niin hulvattomia nimiä aina välillä, että ei voi muutaku vaa nauraa :D

No kyllä toi on ihan tarpeeks paha, suoraan sanoen en pahempaa edes keksis tähän hätään.

Per-Eric, Janica, Alicia onhan noita hirvityksiä.

..joop, mun työssä kyllä kanssa näkee tosi hilpeitä sukunimiä, ja kamalinta on jos joutuu vaikka soitteleen jonkun ovikelloa kenellä on joku tosi hassu sukunimi.....väkisinkin meinaa tirskuttaa.Mut ei nimi miestä pahenna.

Mun kaverilla on Naamiksessa kaverina Anu xxxxx Saukko (xxxxx:n tilalla siis on tyypin toinen etunimi nimi, jota en nyt halua tänne laittaa).

Entisessä kotikaupungissa asui muinoin Pasi Kuutti -niminen poika. :xmas:

Mun mielestä ei oo mitään järkee sanoo Anu nimiselle tyypille ANUSAUKKO ku se voi loukkaantuu ihan oikeesti. Ja ei varmaa olis kiva jos ittensä nimee haukuttas ja huudeltas tollasii. Oon kuullu et yhes lapussa luki ANU SAUKKO ja se suuttu siit. <-- miettikääs pennut / aikuiset mitä huutelette, ennenku huutelette. Ja varmaa Anu nimisillä on aika ahdistavaa olla esimerkiks enkun tunnilla jos käsitellää S-päätettä. Siis sitä mihi tulee S perää. Ni ku laittaa siin ANUS home tai tyylii tollast, ni heti alkaa se vitunmoinen anusaukolle nauraminen. Kaveria kiusataan siitä ja se on harkinnu jo nimen vaihtoo ku ei haluu enää kuulla tosta et itteää sanotaa ANUSAUKOKS!!!!!! Pitäs kieltää sitte toi Anu nimi ku se niin hauska sitte teistä on! LOL!

jollaon radiokanavalla on se kivessilta...
pikkupoikana tuli soitettua muutaman kerran eläinlääkärille jonka sukunimi oli puukko, mies vastasi puhelimeen, puukko... siihen sitte oli sanottava että terve vaan, tuppi täällä.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja tiedän:
Ainakin Sini Tiaisen ja Heli Kopterin, ja sittenhän oli se juttu
kun oli poikaa toivoneet mutta tuli tyttö niin nimeksi annettiin
Unelma Sirpa Leena :D

Tästä olikin vasta juttua lehdessä.. Tuota Unelma Sirpa Leenaa oli ehdotettu lapselle nimeksi, mutta sitä ei oltu hyväksytty, joten tuo tieto ei pidä paikkaansa..

Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Eihän tuo oo viä ees paha... mä nään töissä niin hulvattomia nimiä aina välillä, että ei voi muutaku vaa nauraa :D

Juuri näin :). Niitä ei täällä voi ruveta toistelemaan, mutta kerran oli kyllä repeäminen tooodella lähellä, kun eräällä valtion virkamiehellä oli ihan sama nimi, kuin erään kotimaisen pilaohjelman herralla....

Alkuperäinen kirjoittaja hahah:
Meillä oli kerran luennoitsijaja nainen nimeltää Horo ja kaikki repes kun se esitteli itsensä
"minä olen P..... Horo.."

Mä en vaan pystyis esittelemään itteeni jos mun sukunimi olis just joku Horo, Sikiö, Kivessilta, Kalja tms.

Yhteistyössä