V
vieras
Vieras
mun mielestä yks hauskimmista kuulemistani sukunimiyhdistelmistä on Puukko-Ahmed. Tätä Rouva Puukko-Ahmedia joskus haastateltiin jossain lehdessä ja kyllähän tuo nimi pikkusen nauratti...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hauskoja on myös Kankkunen, Kana ja vaikkapa Hourula. Kalja-Kankkunen voisi olla aika hauska yhdistelmä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika kamala jos Lerssi sukunimen omaava antais pojalleen nimeks just Jorma tai tytölleen Ansa.
Sit ois Jorma Lerssi ja Ansa Lerssi eli LerssiAnsa.
Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:Mun kaverilla on Naamiksessa kaverina Anu xxxxx Saukko (xxxxx:n tilalla siis on tyypin toinen etunimi nimi, jota en nyt halua tänne laittaa).
Entisessä kotikaupungissa asui muinoin Pasi Kuutti -niminen poika. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja tuttuko:Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:Mun kaverilla on Naamiksessa kaverina Anu xxxxx Saukko (xxxxx:n tilalla siis on tyypin toinen etunimi nimi, jota en nyt halua tänne laittaa).
Alkaakohan toinen nimi E:llä?
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja tuttuko:Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:Mun kaverilla on Naamiksessa kaverina Anu xxxxx Saukko (xxxxx:n tilalla siis on tyypin toinen etunimi nimi, jota en nyt halua tänne laittaa).
Alkaakohan toinen nimi E:llä?
Tai B:llä?
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:http://ircquotes.fi/?112207
Alkuperäinen kirjoittaja Oho:Tollasella nimellä saa varmaan paljon pilapuheluita.. Kun jo joku Hirvikalliokin saa ihan kiusaks asti:|