Onko aivan järjetöntä valita mies kalun koon perusteella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gitta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gitta

Vieras
Olen nyt tässä nauttinut sinkkuudesta ihan tarpeeksi, ja mielelläni jo löytäisin jotain pysyvämpää.

Olen kahden miehen vaiheilla, molemmat ovat osoittaneet kiinnostusta muuhunkin kuin satunnaiseen tuttavuuteen.

Miehet ovat pitkälti kuin yö ja päivä joka suhteessa. Mutta toisessa minua häiritsee tämän vehkeen koko. Se on aivan älyttömän pieni. Seksi ei oikein onnistu kuin yhdessä asennossa, että minulla on jalat hänen olkapäillään. En ole koskaan oikein pitänyt tuosta asennosta, siinä on vaikea saada kosketusta oikeaan paikkaan ja se on jotenkin kylmää kun toinen on kaukana ja itse on kierossa kuin korkkiruuvi. Pidän siitä että toinen on lähellä seksin aikana. Alkaa siis todella turhauttaa vaikka mies on muuten kuin unelma.
Toisen kanssa seksi sujuu, hänen vehkeensä taas on melkein liiankin iso. Se on mahtavaa. Mutta luonteeltaan hän taas ei ole minulle niin sopiva kuin toinen, vaikka hyvä mies onkin.

Onko tämä siis aivan järjetöntä? En voi kuvitella eläväni elämääni tikkumunan kanssa ja harrastaa seksiä aina samassa asennossa.
Ahdistavaa.

Jos moelmmat on muuten tasaviivalla niin mun mielestä ei ole järjetöntä :ashamed:

Vaikka parisuhteessa on paljon muutakin, seksi on mulle ainakin tärkeä osa-alue. *poistuu takavasemmalle vaivihkaa*

Komppaan endietä.
Liian pieni minulle voi kuitenkin olla sopiva jollekin toiselle...? Ja olen itse "normaalikokoinen". ;)

Ja komppaan AP:ta siinä että en haluaisi harrastaa seksiä vain yhdessä asennossa.
Minulla on ollut kerran kumppani, mahtava tyyppi, jolla oli kuitenkin tosi tosi tosi pieni. Ja pakko sanoa että suhde päättyi juuri tuon asian takia.

kyllä mä valitsisin sen jolla on isompi varustus. Jos se kuitenkin on kaikinpuolin hyvä mies sulle. Ja sitäpaitsi vaikkei luonteeltaan ole IHAN niin sopiva, niin sekin voi ajan kuluessa muuttua! Pieni muna ei siitä enää mihinkään muutu kuitenkaan ja kyllä, voin omasta kokemuksesta kertoa että jos suhteessa ei seksi toimi, ei toimi lopulta koko suhde ollenkaan. Seksi on kuitenkin iso elämää.

Kyllä seksi on mulle niin tärkeää, että (on kauheaa edes kirjoittaa, saati sanoa ääneen) en tiedä olisinko mennyt tuon rakkaan mieheni kanssa näin pitkälle (pitkään oltu naimisissa ja lapsia) ellei myös seksi olisi ollut kaikinpuolin kiinnostavaa ja innostavaa.
Nämä on henkilökohtaisia asioita ja mieltymyksiä. Meillä on ollut jopa niin, että vaikka joskus on ollut vaikeita aikoja, niin seksi on aina sujunut ja ollut meitä yhdistävää ja nautittavaa.
Toki moni muukin asia yhdistää, on kunnioitusta, huumoria, rakkautta, yhteiset lapset ja paljon muuta, mutta keskinäinen vetovoima, kipinä ja hyvä seksi on kuin liima suhteessa ja ilman sitä puuttuisi paljon.
Parinvalinnassa siis erittäin oleellinen seikka, tuo keskinäinen kipinä, mutta jos näin monen vuoden sattuis jotain, jonka vuoksi esim. seksi ei onnistuisi, niin tuskin suhde siihen siis kaatuisi. Muut asiat korvaisivat sitten tuon puutteen ja asiat hoidettaisiin jotenkin muuten.

Yhteistyössä