Onko äitejä ja lapsia, jotka ovat suurimman osan ajasta keskenään kotosalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Varpu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Varpu

Vieras
Vai käyttekö kaikki jossain esim. avoimessa päiväkodissa, kerhoissa tms? Näettekö usein kavereitanne, joilla lapsia?

Mietin, olemmeko ainoa "outo" perhe, kun emme käy yllämainituissa (esikoinen oli kerhossa, mutta se lakkautettiin) ja kaveriperheitä meillä ei täällä ole (tai yksi on, mutta heidän kanssa nähdään ehkä 1 kerta kuussa).

Meillä 4v käy kerhossa ja sit on pari iltaharrastusta. Muuten ollaan kotona, joskus käydään perhekerhossa. Ei nähdä kovin usein kavereita, tai no naapurin ja sen lapsen kans ulkoillaan usein yhtäaikaa.

Me ollaan kotona suurimmaks osaks. Joskus käy vieraita, mutta harvoin kuitenkin. Kerhoihminen en ole ollenkaan. Ulkona satunnaisesti tavataan muita äitejä ja lapsia. Mut mä tykkään olla näin, viihdyn tosi hyvin omien ystävieni seurassa, mutta en minkään puolituttujen äitien kanssa juoruamassa. Ja nuorimmat lapsetkin ovat viihtyneet ainakin vielä hyvin keskenään (2v7kk ja 1v7kk), joten heillekään ei mitään kaveripaljoutta toistaiseksi ainakaan kaivata.

Nuorimmaisen kanssa olen miltei vallan kotona.. kerhossaan tuo käy tiistaisin, siinä se. Pari tuttavaa on joiden luona käydään kerran pari kuussa. Kotona on vaan niin paljon ohjelmaa että teen niitä, eikä tarvii tuskailla niiden tekemättömyydestä.
Isommat eskareissaan ja kouluissaan, niin heillä on menoa..

Me ollaan kotona kyllä lapsen kans suurimman osan ja on ne neuvolassa kun ollaan käyty niin sielä kehottanut että voisin alkaa käymään tytön kans jossain perhekerhoissa tai sellaisissa missä pääsis tutustumaan äiteihin ja saisi lenkkikaverin sitten siitä äidistä ja meidän neidille myös leikkikaverin kun en tunne täältä paikkakunnalta ketään niin sen takia yksin olen suurimman osan lapsen kanssa.Mutta iloisella mielellä olen menossa sitten käymään siellä kun on aikataulu sopiva =)

Yhteistyössä