onko äijä homo tai bi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no mää se vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

no mää se vaan

Vieras
Uusi tuttavuus on pari kertaa kännispäissään ja joskus selvänäkin yrittänyt tunkea kaluaan peppuuni, kaksi kertaa olen antanut (toki olen sitä kokeillut ennenkin). tuntuu että se haluaisi sitä kovinkin. usein kun makaan selkä sitä päin ja se alkaa hommiin niin vaikuttaa että tarkoituksella hakee peppureikää eikä emätintä.
äijä on vähän sellainen kapiaistyyppi, ei mikään pehmomies, eronnut pitkästä liitosta. ehkä ei saanut exältään tai???
olisiko hiukan bi-seksuaali? niin ja ollaan jo yli viiskymppisiä ja seurusteltu puolisen vuotta. mitään muuta homoon viittaavaa en ole huomannut.
ja tiedän!! : peppuseksin harrastajat ei ole kaikki homoja.

Alkuperäinen kirjoittaja no mää se vaan;10921877:
olisiko hiukan bi-seksuaali? niin ja ollaan jo yli viiskymppisiä ja seurusteltu puolisen vuotta. mitään muuta homoon viittaavaa en ole huomannut.
ja tiedän!! : peppuseksin harrastajat ei ole kaikki homoja.

Monille miehille se vaan on kiihottavaa ja ehkä vähän "pervoakin". Itse en ole saanut, vaikka mieleni tekisikin. Jos se itsellesi ei ole epämiellyttävää, niin ei mielestäni mitään ongelmaa.

Monille miehille se vaan on kiihottavaa ja ehkä vähän "pervoakin". Itse en ole saanut, vaikka mieleni tekisikin. Jos se itsellesi ei ole epämiellyttävää, niin ei mielestäni mitään ongelmaa.

Ei se epämielyttävää ole, sitten kun vehkeen on saanut sisälle, joskus alussa sattuu ihan vietävästi. tuntuu vaan oudolta että näin pian se alkoi kinuamaan peppua, oltiin oltu vasta kuukauden-pari yhdessä silloin.
Ja kun se ei ole muuten yhtään pervo, ihan perussettiä harrastaa, ei halua edes nuolla pimppiä mutta haluaa itseään nuoltavan/imettävän.

Viimeksi muokattu:
Ja kun se ei ole muuten yhtään pervo, ihan perussettiä harrastaa, ei halua edes nuolla pimppiä mutta haluaa itseään nuoltavan/imettävän.

Teillähän ovat sitten kaikki hyvin, kateeksi käy =) Mielestäni seksissä on kaikki sallittua, kunhan se on molempien mielestä ok. Ja onhan se peppu jo katseltavanakin kiihottava. Muuten, saatko itse siitä orkun?

Viimeksi muokattu:
Teillähän ovat sitten kaikki hyvin, kateeksi käy =) Mielestäni seksissä on kaikki sallittua, kunhan se on molempien mielestä ok. Ja onhan se peppu jo katseltavanakin kiihottava. Muuten, saatko itse siitä orkun?

Ai että kaikki hyvin, mielestäni ei, mennään sen mukaan mitä mies haluaa. mä tykkäisin lähes kaikesta paitsi en mistään ruoskimisjutuista. mies tykkää vaan tulla heti sisälle, esileikki on minuutin räpläys.
mietipä sitä saanko? ;)

Viimeksi muokattu:
Ai että kaikki hyvin, mielestäni ei, mennään sen mukaan mitä mies haluaa. mä tykkäisin lähes kaikesta paitsi en mistään ruoskimisjutuista. mies tykkää vaan tulla heti sisälle, esileikki on minuutin räpläys.
mietipä sitä saanko? ;)
Pakkoko sitä on päästää mies sisälle liian aikaisin.
Jos hän yrittää liian nopeasti, niin ohjeita kehiin mitä pitää tehdä ensi, jotta molempien orgasmi on mahdollista.

Viimeksi muokattu:
Jotkut kinuaa jo eka kerralla peppua. Ei se niin ihmeellistä ole. Mut kannattaa sanoa äijälle, että ois hyvä olla kosteutta ensin sullakin ennen kuin sisään survoo. Totta helvetissä se sattuu, jos ei lämmitellä kunnolla. Mies voisi nuolla pimpin ja samalla vähän peppuakin ja sitten sisälle.

Yhteistyössä