K
koiraton
Vieras
Minulla on aina ollut koiria ja viimeinen kuoli esikoisen ollessa vauva. Päätettiin sitten pitää vähän taukoa että saadaan lapset kasvamaan ja otetaan sitten vasta uusi. Nyt lapset ovat 3v ja 4,5v ja koirakuume on vaivannut pitkään. Kaveri joutuu olosuhteiden takia luopumaan nuoresta, terveestä ja lapsirakkaasta koirastaan ja päätettiin ottaa tuo meille hoitoon ja jos vaikka saisi sitten täältä uuden kodin.
Kuitenkin kuopus meni pian ihan tukkoon ja jouduttiin palauttamaan koira ja nyt harmittaa kovin kun ajattelee ettei meille voisi tulla koiraa lainkaan.
Monet kaverit povat järkyttyneet kun olen tästä puhunut. Lapsen pitää kuulemma olla ykkönen eikä äiti voi ajatella lemmikkiä kun on lapsen terveydestä kysymys.
Tottakai lapsi on ykkönen eikä olla missään tapauksessa ottamassa eläintä jos lapsi saa siitä oireita. Kuitenkin minulla on mielestäni oikeus surra tätä lemmikittömyyttä, ei se tee lapsesta toisarvoista. Enkä tietenkään puhu lapselle kuinka äiti on surullinen kun ei voi sinun takiasi saada koiraa, olisin vain halunnut jollekin purkaa mieltäni.
Kuitenkin kuopus meni pian ihan tukkoon ja jouduttiin palauttamaan koira ja nyt harmittaa kovin kun ajattelee ettei meille voisi tulla koiraa lainkaan.
Tottakai lapsi on ykkönen eikä olla missään tapauksessa ottamassa eläintä jos lapsi saa siitä oireita. Kuitenkin minulla on mielestäni oikeus surra tätä lemmikittömyyttä, ei se tee lapsesta toisarvoista. Enkä tietenkään puhu lapselle kuinka äiti on surullinen kun ei voi sinun takiasi saada koiraa, olisin vain halunnut jollekin purkaa mieltäni.