Onko 45-50v mies sinulle liian vanha?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mies 50 meillä on ikäero 20v :love: enkä halua edes nuorempaa siksi kun se voi tarjota parempaa elämä, on enemmän kokemuksia ja mun mies on muutenkin nuorekas kellä tiedän on varmasti jonoa jos ero tulisi, paitsi ei sellaista tuu...

Ei se ikä, vaan olemus. On olemassa sporttisia 50+ miehiä, jotka ovat upeemmassa kunnossa kuin 30+. Samoin myös naisia 50+, jotka ovat miesten mielestä kiinnostavampia ja haluttavampia kuin nuoremmat.
50+ naisilla on lapset tehtynä, kasvatettuna, ja omaa varallisuutta tarpeeksi, ettei miehen täydy enää siitä, kaikkien elannosta huolehtia. Itsenäinen hyväkuntoinen mies tai nainen ovat iässä kuin iässä sopivia.

Et meinannut itse vanheta ollenkaan? Onneksi olkoon, taidat olla maailman ensimmäinen:LOL: tai ehkä vaihdat vanhenevan kumppanisi vuosittain nuorempaan?

Niin ei kukaan puhunut ettenkö itse vanhenisi (y) enkä kyllä aatelluy tota omaakaan vaihtaa,muyya ajatus siitä, että oma kumppani olis oman isän ikäinen tällä hetkellä on yököttävää :sick:

Ei ole. Olen itse 37v. ja aviomieheni on 53v. Eikä ole mikään tuhkamuna jonka kanssa ei seksi onnistu. Mies on paremmassa kunnossa kuin moni paljon nuorempi mies. Mieheni harrastaa liikuntaa ja pysynyt kunnossa. Ei kunnossa pysy energiajuomilla, sipsillä ja pleikkarilla pelaamalla. Valitettavasti joidenkin nuorten miesten harrastus kun on erilaiset pelikoneet ja kunto on pohjalukemissa.

Ei se kauneus, komeus, sporttisuus tule mistään salilta. Se tulee luonnosta ja luonnollisesta urheilusta: Tänä päivänä kuntopoluilla on myös rekit, puolapuut, painot ja punnerruslankut - kaikki luonnossa. Sali on shittii - iholle, mielelle ja outlookille,

Yhteistyössä