V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mies 50 meillä on ikäero 20venkä halua edes nuorempaa siksi kun se voi tarjota parempaa elämä, on enemmän kokemuksia ja mun mies on muutenkin nuorekas kellä tiedän on varmasti jonoa jos ero tulisi, paitsi ei sellaista tuu...
Et meinannut itse vanheta ollenkaan? Onneksi olkoon, taidat olla maailman ensimmäinenRiippuu henkisen iän puolesta, en kyllä itse vois vanhaa tuhkamunaa kuvitella kumppaniksi, sehän vois iän puolesta olla oma isäyök, ei kiitos
![]()
Kääk mun mies ei ainakaan ole mikään tuhkamunaRiippuu henkisen iän puolesta, en kyllä itse vois vanhaa tuhkamunaa kuvitella kumppaniksi, sehän vois iän puolesta olla oma isäyök, ei kiitos
![]()
Miksi ihmeessä seksi ei onnistuisi? Ei 50v ole mikään vanhus. Päinvastoin mies parhaassa iässä.Onnistuuko seksi kunnolla?
Et meinannut itse vanheta ollenkaan? Onneksi olkoon, taidat olla maailman ensimmäinentai ehkä vaihdat vanhenevan kumppanisi vuosittain nuorempaan?
Miksi yököttävää? Ehkä sinulla on väärä käsitys että esim 50 vuotiaat ovat jo vanhoja?Niin ei kukaan puhunut ettenkö itse vanhenisienkä kyllä aatelluy tota omaakaan vaihtaa,muyya ajatus siitä, että oma kumppani olis oman isän ikäinen tällä hetkellä on yököttävää
![]()
Miksi yököttävää? Ehkä sinulla on väärä käsitys että esim 50 vuotiaat ovat jo vanhoja?
Rahalla maksettu itsearvostuksen menetys...Mies 50 meillä on ikäero 20venkä halua edes nuorempaa siksi kun se voi tarjota parempaa elämä, on enemmän kokemuksia ja mun mies on muutenkin nuorekas kellä tiedän on varmasti jonoa jos ero tulisi, paitsi ei sellaista tuu...
Vanhan miehen sperma tekee nuorenkin naisen vanhan näköiseksi.Miksi yököttävää? Ehkä sinulla on väärä käsitys että esim 50 vuotiaat ovat jo vanhoja?