Onko 28 vuoden ikäero nyt niin paha?

  • Viestiketjun aloittaja "Lilia"
  • Ensimmäinen viesti
ff
Mä olen 28 ja mies 46 eikä haittaa minua ollenkaan. Päinvastoin en tulee toimimaan jos olisi mun ikäinen, ehkä kun miesten mentaliteetti/ajattelutapa sen iässä ei ole vielä mikään huippu :D... ei kaikilla tietysti...
No sinä n yt tuskin olet enää miehen kuvioissa mukana 20 vuoden päästä. Se on ihan eri olla 25 ja 55 kuin 45 ja 75, siinä on vastassa tämä omaishoitaja puoli juurikin, vanhuus ei tule yksin.
 
No siis on se munkin mielestä iso ikäero. En tuomitse, en ihmettele enkä sano ettei toimisi. Mutta on se iso ikäero joka vaikuttaa.

Itsekin seurustelin parikymppisenä minua yli 20 vuotta vanhemman miehen kanssa ja silloin se oli ihan ihanaa, mukavaa ja kaikkea sitä. Näin kyllä että viettäisimme elämämme yhdessä. Niin ei sitten käynytkään ja kyllä täytyy sanoa että nyt kun tapaamme niin sen huomaa niin kovin monella tapaa että minä olen vasta hiukan yli kolmekymppinen ja hän on... no, todellakin melkein kuudenkymmenen, eläkeikää lähestymässä.
 
.....
Jokaisen oma asiahan tuo on, mut oma rehellinen suhtautumiseni on hyi yöks.. Itse olen 27 ja 4kk ikäisen vauvan äiti, tuntuisi hirveältä jos tuo meidän tyttö joskus seurustelisi oman ikäiseni kanssa..Tai et ite katselisin hänen kavereitaan koskaan sillä silmällä...
 
Pessimisti
Mites about 10v päästä kun mies on jo eläkkeellä ja sulla on vielä sellaset 30 vuotta työelämää edessä? Onhan tuo ihan järjetön ikäero, jos suunnittelee mitään vakavampaa. Sori vaan.
 
Tuo riippuu niin niistä ihmisistä itsestään että millaisia ovat. En mä nyt jotain Niinistöä ja Haukiota mitenkään säälittävinä pidä koska Haukio on itsenäinen ja kypsän oloinen nainen. Mutta sitten jos nainen on jokin turvallisuushakuinen ja mies joku lähmäke niin ei...

No jos oletetaan että molemmat ovat ihan fiksuilla motiiveilla liikenteessä niin siltikin harmittelisin naisena yhtä asiaa: en todennäköisesti voisi vanheta miehen kanssa yhdessä.
 
Onhan se vähän vinksahtanutta. Jotain isäsuhdetta siinä haetaan, hyväksyntää tms.
Pääsee ap ainakin ajoissa omaishoitajaksi. Mitä yhteistä voi olla liki 30 vuoden ikäerolla varustetulla pariskunnalla?
Onko se sitten se että nuori nainen kokee olevansa haluttu prinsessa kun vanha ukko kiimoissaan kehuu?
 
mietitääs vähän
Olisi kuolemankamalaa, jos nyt 46 vuotiaana mieheni olisi 74 -vuotias. Ehkä 28 -vuotias ei mietikään enää elävänsä yli nelikymppisenä noin paljon vanhemman miehen kanssa. Koska kyllä se on aika hullu ajatuksenakin.
 
"Lilia"
Alkuperäinen kirjoittaja mietitääs vähän;29404671:
Siis 25- vuotiaana aloittaja tuskin miettii, kuinka vanha mies tulee olemaan jo kymmenen vuoden päästä. Saati sitten kahdenkymmenen vuoden päästä
Olemme puhuneet asiasta ja se ei huoleta, koska asioilla on tapana järjestyä.
Tapahtui mitä tahansa niin en jätä häntä eikä hän minua.
 
On se
[QUOTE="Lilia";29404724]Olemme puhuneet asiasta ja se ei huoleta, koska asioilla on tapana järjestyä.
Tapahtui mitä tahansa niin en jätä häntä eikä hän minua.[/QUOTE]

Ei helvetti miten lapsellista.
 
Tuo olisi mulle liikaa koska oma isäni on vain 27 vuotta itseäni vanhempi. Itsellä on yli 15 vuotta vanhempi puoliso ja täytyy myöntää, että välillä yön pimeinä tunteina pelottaa se hetki jos toisen menettää. Toisaalta ei sitä tiedä vaikka itse jäisi huomenna bussin alle joten nuo on niitä asioita joita ei kannata murehtia vaan elää tässä hetkessä.
 

Yhteistyössä