Onko 28 vuoden ikäero nyt niin paha?

  • Viestiketjun aloittaja "Lilia"
  • Ensimmäinen viesti
pilia
on. omaishoitajaksi pääset, jos se paappa nyt enä edes haluaa lapsia. yli viiskymppisenä ei kannattaisi haluta.

nim. mun miehen nuorimmat sisarukset on saman ikäisiä kuin meidän lapset. Ja siis isättömiä, koska appiukko kuoli 60-vuotiaana.
 
viera s
Alkuperäinen kirjoittaja Ei hätää;29403587:
Jaksat nuorena paremmin hoitaa miestäs sitten 15-20 vuoden kuluttua,.
...ja sitten oletkin pian nuori, rikas leski! UU! kuulostaa hauskalta!

eihän se sun ukkosi nyt mikään pitkäaikaistyötön ole, vaan todennäköisesti vähän varakkaampi (joka tietää kyllä kuinka sinisilmäisiä pimuja pyöritellään)

Tiedän nyt vaan sekä omasta, että aika monen ystävän kokemuksesta, että tuon ikäisenä sitä on aika helpolla vietävissä. Tosi helpolla.

Nyt sitä on sitten vähän kyyninen, mutta ei ainakaan väärissä naimisissa.
 
Venakko Milanna
Mä olen 28 ja mies 46 eikä haittaa minua ollenkaan. Päinvastoin en tulee toimimaan jos olisi mun ikäinen, ehkä kun miesten mentaliteetti/ajattelutapa sen iässä ei ole vielä mikään huippu :D... ei kaikilla tietysti...
 
kukalie
Miksi et saisi olla onnellinen sen aikaa, kun sitä kestää? Voi sitä toinen kuolla muutenkin milloin vaan ja mihin vaan, joten anna mennä.
Ps. Se että ihmiset haluavat lapsia, ei tarkoita etteivätkö he haluasi toisiaan:D Kaikkien ei tietenkään tarvitse lapsia haluta, mutta ei se heidän rakkauttaan tee syvemmäksi kuin muiden..
 
Ohohoh
Toi on kyllä aika iso ikäero, ehkä nyt vielä toimii. Pidemmälle ku aika menee saattaa kyllästyminen tulla sinun puolelta, mies ei olekkaan pystyvä ihan kaikkeen. Jos et sit vain halua olla kotona ja pidellä kädestä kiinni. Elämäsi menee hukkaan.
 
vieras#10
Itsellä 15v vanhempi mies. Naimisissa yli 10v. Nyt keski-iässä se alkaa näkyä ja vaikuttaa. Toisen ikääntyminen huolettaa, nuoreksi leskeksi jäämistäkin mietin. Seksuaalisuuteen heijastuu myös. En silti tekisi toisin, mutta olisin toivonut nykyisen puolisoni olleen 10v. nuoremman. Ihmistä en edelleenkään vaihtaisi.
 

Yhteistyössä