Onko 21 vuoden ikäero liikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmällään

Vieras
Mies siis vanhempi, nainen nuorempi. Olen itse tässä tilanteessa... :( Pitkästä aikaa mies kenen kanssa kykenen puhumaan asioista laidasta laitaan. Nuorekas olemus, aktiivinen elämänote. Itse jo päälle 30, mies siis vähän yli 20 v. vanhempi. Tuhoon tuomittua?

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään;26905144:
Mies siis vanhempi, nainen nuorempi. Olen itse tässä tilanteessa... :( Pitkästä aikaa mies kenen kanssa kykenen puhumaan asioista laidasta laitaan. Nuorekas olemus, aktiivinen elämänote. Itse jo päälle 30, mies siis vähän yli 20 v. vanhempi. Tuhoon tuomittua?

Jaa-a, tässä vaiheessa tuo ei haitanne, mutta riittääkö se että pystyt puhumaan asioista kun miehesi saattaa olla 70-kymppisenä halvaantuneena sängyssä ja sinä 50-kymppinen. Kantaako rakkaus niin pitkälle?

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään;26905144:

Jos mies ottaa 20 vuotta nuoremman, hän voi ottaa myös jossain vaiheessa 30 vuotta nuoremman...

[QUOTE="vieras";26905211]Jaa-a, tässä vaiheessa tuo ei haitanne, mutta riittääkö se että pystyt puhumaan asioista kun miehesi saattaa olla 70-kymppisenä halvaantuneena sängyssä ja sinä 50-kymppinen. Kantaako rakkaus niin pitkälle?[/QUOTE]
Saattahan sitä itsekkin olla huomenna halvaantunut

[QUOTE="aloittaja";26905489]Ei ole lapsia suunniteltu. Hänellä on 6 v tytär. ja minulla on myös lapsi itselläni.[/QUOTE]

Kätevää. Mies voi olla isä ja pappa lapsille yhtäaikaa.

Yhteistyössä