V
vieras
Vieras
vuoden vanhasta, täysin kolhiintumattomasta ja todella huippuhyväkuntoisesta hoitopöydästä. Maksanut uutena 330 euroa. Hoitopöytä sellainen, että siitä saa sen hoitotason pois ja sitä voi käyttää lipastona.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:pyytäähän voi eriasia kuka maksaa... vanha ja käytetty vaikkakin vuoden vanha... jos jotenkin erikoinen voisi maksaakin jos tavis en maksaisi noin paljoa
Alkuperäinen kirjoittaja Marjanah:tuolla kirpparilla oli hoitopöytä 80e, sekin tuntui kalliilta
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:kolmesataa kakskymppiä on uutena. Kyllä mun mielestä noin puoleen hintaan pitäis saada käytetty jos ei ole uniikki (joku puusepän tekemä).
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Unohdan aina, että täällä palstalla kaikki pitäisi saada ilmatteeks.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Unohdan aina, että täällä palstalla kaikki pitäisi saada ilmatteeks.
No miksi sinä sitten kysyt jos et halua saada kommenttia? Alkuperäiseen kysymykseen... itse ajattelen, että on liian kallis tuo 200?, mutta ei sitä nyt ilmaiseksikaan toki pidä saada.