Onko 200e kohtuuton pyynti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
vuoden vanhasta, täysin kolhiintumattomasta ja todella huippuhyväkuntoisesta hoitopöydästä. Maksanut uutena 330 euroa. Hoitopöytä sellainen, että siitä saa sen hoitotason pois ja sitä voi käyttää lipastona.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
pyytäähän voi eriasia kuka maksaa... vanha ja käytetty vaikkakin vuoden vanha... jos jotenkin erikoinen voisi maksaakin jos tavis en maksaisi noin paljoa

No tavis nyt ei maksa uutenakaan noin paljoa...

Kidset merkkinen eli kotimainen ja laadukas tuote ja sarjassa myös muita lastenhuoneen kalusteita.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
kolmesataa kakskymppiä on uutena. Kyllä mun mielestä noin puoleen hintaan pitäis saada käytetty jos ei ole uniikki (joku puusepän tekemä).

TÄTÄ peesailen.

Eli puolet alkuperäisestä hinnasta, niin on ihan jees, JOS on ehjä ja ihan ok kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Unohdan aina, että täällä palstalla kaikki pitäisi saada ilmatteeks.

No miksi sinä sitten kysyt jos et halua saada kommenttia? Alkuperäiseen kysymykseen... itse ajattelen, että on liian kallis tuo 200?, mutta ei sitä nyt ilmaiseksikaan toki pidä saada.

Minä sain juuri hyväkuntoisesta, 6 vuotta vanhasta pinnasängystä 100 euroa ja olen itse maksanut siitä 120euroa. Sänky todella huippukuntoinen, ei juuri mitään merkkiä siitä että sitä olisi koskaan käytetty.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Unohdan aina, että täällä palstalla kaikki pitäisi saada ilmatteeks.

No miksi sinä sitten kysyt jos et halua saada kommenttia? Alkuperäiseen kysymykseen... itse ajattelen, että on liian kallis tuo 200?, mutta ei sitä nyt ilmaiseksikaan toki pidä saada.

Juu selvästi odotettiin vaan, että kaikki ois vastannut, että "joo maksaisin 200"... Ite ostan kaiken yleensä uutena ja käytettynä vain jos saisin merkittävästi halvemmalla kuin uutena. Jos mä olisin valmis maksamaan 200 euroa hoitopöydästä niin siinä vaiheessa mä olisin jo valmis pistämään sen 130 euroa lisää siihen saadakseni sen uutena...

Yhteistyössä