Onko 200e kohtuuton pyynti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä sain juuri hyväkuntoisesta, 6 vuotta vanhasta pinnasängystä 100 euroa ja olen itse maksanut siitä 120euroa. Sänky todella huippukuntoinen, ei juuri mitään merkkiä siitä että sitä olisi koskaan käytetty.

No mut tässä sit taas on se, että 6 vuotta sitten 120 euroa maksanut tuote on tänä päivänä jo hyvinkin 200 euroa uutena. Eli tavallaan sait puolet uuden hinnasta :)

Meillä on sama hoitopöytä, viisi vuotta vanha, enkä myisi sitä alle 100?:n vieläkään. Tosin ei ole meillä edes menossa myyntiin.

Siinähän on todella isot laatikot(4kpl) ja tilava, irroitettava hoitotaso ja ei ole mitään lastulevyä!

Ja tosiaan kotimainen laatumerkki, joten luulen AP:n saavan siitä helposti 100?, jos on hyväkuntoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Siiri78:
Meillä on sama hoitopöytä, viisi vuotta vanha, enkä myisi sitä alle 100?:n vieläkään. Tosin ei ole meillä edes menossa myyntiin.

Siinähän on todella isot laatikot(4kpl) ja tilava, irroitettava hoitotaso ja ei ole mitään lastulevyä!
Ja tosiaan kotimainen laatumerkki, joten luulen AP:n saavan siitä helposti 100?, jos on hyväkuntoinen.

Se on MDF:ää. Eli pinnoitettua lastulevyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Siiri78:

No 200 euroa on kaksi kertaa 100 euroa...

Uuden hinnan huomioonottaen, mä pyytäisin hyvällä omalla tunnolla tuosta hoitopöydästä 200 euroa. Jos joku haluaa nimenomaan tuon hoitopöydän, maksaa ihan varmasti tuon hinnan. Ootteko katsoneet, mitä Artekin syöttötuoleista maksetaan käytettynä... Tai stocken tripp trappeista... HUH! Melkeen uuden hintaan menevät myyntihinnat ja noita todellakin saa vielä uutena. Joillekin on kuitenkin tärkeää ostaa nimenomaan käytettyä, mutta laadukasta. Ekologista nääs =D

Yhteistyössä