onko 1vuotiaalle olemassa yskänlääkettä mitä saisi ilman reseptiä?

  • Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti
tietämätön
Meidän pojalla todettu infektioastma 7kk ikäisenä.Nyt kuukauden päivät ollut yskässä ja nuhassa koko ajan!!Lääkärit vaa sanoo et annatte ventolinea kotona niin kyllä helpottaa,mutkun ei helpota!ajattelin ottaa ohjat omiin käsiin,eli olisko reseptivapaata yskänlääkettä?tiedän ettei yskänlääkkeitä suositella mut elämä ollu yhtä helvettiä tässä..
 
vieras
Kellä auttaa kellä ei siis hunaja, mutta ilman reseptiä et kyllä toimivaa yskänlääkettä löydä! aika monen vuoden kokemusta hunajasta joka ei ole toiminut, ilman reseptiä saatavat lääkkeet joilla ei tehoa... ja edelleen yskälääke ei paranna yskää vaan lievittää yskimistä yöllä. Päivällä ei kannata antaa. Lapsi yskii yskän pois. Mutta kokeile ihmeessä hunajaa jos vaikka tehoaisi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tietämätön:
On meille aikasemmin määrätty yskänlääkettä vaikka lääkkeet käytössä.:O
joo mutta nimen omaan vain ja ainoastaan lääkärin määräyksestä. mulla myös infektioastmaatikko poika ja koskaan ei oo lääkäri suostunu kirjottaa reseptiä kun ne sanovat ettei ne auta oikeestaan mitään. ja voi tulla sivuvaikutuksia kun on 2 astmalääkettä käytössä rinnakkain
 
jaa. Meillä taasen lääkäri on nimenomaan ventolinen ohella antanut käyttöön yhtä tiettyä yskänlääkettä. Olen jo aikaisemmin sitä mainostanut mutta täällä tyrmättiin niin totaallisesti apu etten viitti sitä enään laittaa... Eipähän ole tarvinnu yöllä lähteä päivystykseen ajelemaan kun kohtaus tulee...
 
juuri näin
ainakin mie muistan että äiti on antanut miulle yskänlääkettä jonka oli reseptillä lääkäriltä saanut. Mie sit varmaan alan olla jo aika piloille mennyt... ja ruisleipäikin aiheuttaa syöpää...
 
meillä on ventoline ja flixotide ja toisinaan on yskää ja yskä astmatikolla lasketaan astma alku/pahenemisvaiheeksi siksi pitäs nimen omaan antaa vaan niitä astmalääkkeitä

Muoks: mut eihän se mun asia mitä te lapsillenne syötätte..
 

Yhteistyössä