Onko 169 cm ja 69 kg lihava???

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Laita tänne kuva? Ei paino aina kerro totuutta, vaan se mitä näkyy peilistä (puolueettoman näkemänä ). Mä olen 2cm pidempi ja 7kg kevyempi ja mielestäni hoikka.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä on, 10kg pois niin hyvä.. mulla sama pituus ja pari kiloa vielä pitää tiputtaa... tunnen kyllä siltikin itteni tosi lihavaksi..
ettei tolla pituudella ole lihava? Ootkohan sä ihan terve???
 
vieras
Mulla oli lihava olo tossa koossa, mutta normaalimpi se on kuin tää seitkytjotain :ashamed: Ja kun itteä kohtaan on raaempi kuin muita niin uskallan väittää että olet varmasti ihan sopiva :)
 
vieras
Mä olen 11 cm pidempi ja 2kg painavampi, enkä ole mielestäni mitenkään erityisen laiha, joten kyllä sä mun mielestä oöet hieman pyöreä. Tietysti, jos olet kovin lihaksikas tms. niin, sitten varmaan oikein hyvä paino.
 
170cm/95kg
Taas näitä: "voi kun olen niin kamalan läski..." ja asiahan ei todellakaan niin ole! Sitten kun olette n.170cm ja painoa 90-100kg (tai yli), niin sitten voitte sanoa olevanne läskiä ja valaita!
 
harhapapa
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Mä olen 168cm pitkä ja painan 68kg, mutta omasta mielestäni ja muiden mielestä olen hoikka? Että varmasti on todella totaalisesti kiinni ruumiinrakenteesta.
Niin ja korvien välistä. Monet normaalipainoiset ja laihat kuvittelevat olevansa lihavia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Mä olen 168cm pitkä ja painan 68kg, mutta omasta mielestäni ja muiden mielestä olen hoikka? Että varmasti on todella totaalisesti kiinni ruumiinrakenteesta.
Mä haluun sun ruumiinrakenteen |O :D
:D Joo, tuu vaan hakemaan! :D
Tulenkin :D

Urheiletko sä? Mä oon tällainen löysä laiska p*ska :ashamed:
 

Yhteistyössä