Onko 169 cm ja 69 kg lihava???

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
sun
Sun BMI on 24.2, samalla bmi:llä minä ainakin olisin tuhti ja synnytysten jälkeen oon ollutkin. Mun mielestä mulle sopiva bmi on max 21 ja mieluummin alle 20. Riippuu ruumiinrakenteestakin tietty.
 
etetetet
Et ole ylipainoinen. BMI on normaali. Hiukan pyöreä tai tanakka voit olla mutta et läski. Minulla myös vararengas, jota lenkkipoluilla sulattelen. Mitet 167 / 69. Mutta paino ei juuri ole tippunut, vyötärönympärys kyllä kiitettävästi pienentynyt, eli muutan läskiä lihakseksi. :)
 
Kukka
169cm ja 69kg mitat ovat normaalit. Vaikka olis pari-kolme kiloa lisää painoa, niin olis vielä normaalipainoinen. Olen itse samanpituinen ja nyt raskaana noin 80 kiloinen. En halua synnytyksen jälkeen painaa 63-65kg vähempää, koska se ei sovi mulle, näytän hassulta laihana, kokeiltu on sekin nuoruuden epävarmoina vuosina ;)
 
hassua
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
No, mun tavoitteeni on päästä mittoihin 165 cm/65 kg. Silloin olisin kyllä jo hoikka, joten en usko, että ap:kään oikeasti voi kovin lihava olla.
Tää on kyllä aika hassua. Saman mittainen ja olen sen 7kg hoikempi ja silloin tunnen oloni hyväksi. Tuo olisi minulla liikaa, enkä kuvittelisi millään olevani hoikka. Jo 60kg tunnen mahani löllyvän inhottavasti ja peittelen sitä. On vaan niin kiinni siitä mihin on tottunut.
 
ok
Alkuperäinen kirjoittaja t-06---p-08:
Jospa mä olen rohkea ja laitan eilen vai oliko se edellispäivänä otetun kuvan itsestäni missä näkyy vatsamakkara!! Painoa mulla on noin 69kg ja pituutta n. 171cm. Itse en vielä itseäni kovin läskinä pidä, vaikka olen aikoinaan ollut sentin-kaksi lyhyempi ja painanut 42kg. Kertokaahan paljonko täytyy tiputtaa vai täytyykö muuta kuin saada makkara pois?
http://www.aijaa.com/v.php?i=4214260.jpg
Riittää kun ostat kokoa suuremmat farkut. ;)
Eiköhän kiinteyttäminen riitä sullekin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
Alkuperäinen kirjoittaja t-06---p-08:
Jospa mä olen rohkea ja laitan eilen vai oliko se edellispäivänä otetun kuvan itsestäni missä näkyy vatsamakkara!! Painoa mulla on noin 69kg ja pituutta n. 171cm. Itse en vielä itseäni kovin läskinä pidä, vaikka olen aikoinaan ollut sentin-kaksi lyhyempi ja painanut 42kg. Kertokaahan paljonko täytyy tiputtaa vai täytyykö muuta kuin saada makkara pois?
http://www.aijaa.com/v.php?i=4214260.jpg
Riittää kun ostat kokoa suuremmat farkut. ;)
Eiköhän kiinteyttäminen riitä sullekin.
=)
 
vieras
Minä olen 167cm ja 58kg ja tämä on just hyvä mulle. Joskus painoin 50kg, mutta niin rimpula ei tartte olla. Toi ap:n paino on ok ja ihan normimitoissa, mutta itse en olisi itseeni tyytyväinen. Siitähän se pitkälti kiinni on.
 
ohhoh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä on, 10kg pois niin hyvä.. mulla sama pituus ja pari kiloa vielä pitää tiputtaa... tunnen kyllä siltikin itteni tosi lihavaksi..
ettei tolla pituudella ole lihava? Ootkohan sä ihan terve???
Mikäs sotanorsu siellä kirjoittaa???
No ihan täysin terve ehdotus, 10 kiloa pois todellakin! Itse 169 ja 55kg ja täysin normaalivartaloinen olen!
 
Kukka
Alkuperäinen kirjoittaja t-06---p-08:
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
Alkuperäinen kirjoittaja t-06---p-08:
Jospa mä olen rohkea ja laitan eilen vai oliko se edellispäivänä otetun kuvan itsestäni missä näkyy vatsamakkara!! Painoa mulla on noin 69kg ja pituutta n. 171cm. Itse en vielä itseäni kovin läskinä pidä, vaikka olen aikoinaan ollut sentin-kaksi lyhyempi ja painanut 42kg. Kertokaahan paljonko täytyy tiputtaa vai täytyykö muuta kuin saada makkara pois?
http://www.aijaa.com/v.php?i=4214260.jpg
Riittää kun ostat kokoa suuremmat farkut. ;)
Eiköhän kiinteyttäminen riitä sullekin.
=)
Näyttää hyvältä! :)

 
vm-73
Mulla mitat 170cm/69kg. Siinä 5kg liikaa mulle, olen hentorakenteinen. Mutta alle 60kg en haluaisi painaa, koska silloin näyttäisin kuivalta ja kulmikkaalta.

Tuo kuvan t-06 p-08 näytti paljon paremmalta kuin minä lähes samoissa mitoissa, mutta taitaa olla minua paljon nuorempi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vm-73:
Mulla mitat 170cm/69kg. Siinä 5kg liikaa mulle, olen hentorakenteinen. Mutta alle 60kg en haluaisi painaa, koska silloin näyttäisin kuivalta ja kulmikkaalta.

Tuo kuvan t-06 p-08 näytti paljon paremmalta kuin minä lähes samoissa mitoissa, mutta taitaa olla minua paljon nuorempi!
vm-79 oon. kyllä mäkin sellasta 5kg tai reilut olen miettinyt pois, mutta tosiaan olen ollut joskus luuranko ja sitä en enää halua olla.
 
hmm
hyvä paino on aikalailla oma pituus miinus 110 =)
riippuu silti kovasti ruumiin rakenteesta ja jos on kovasti treenannut eli kasvattanut lihasta.
lihas kun painaa enempi kun läski niin silloin ei enää vaakaa voi seurata.
 

Yhteistyössä