onko 10kk äitejä paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvolaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis epistä, kun teillä on noita neuvoloita noin usein! Meillä oli se 8kk neuvola ja seuraava käynti 1v iässä hakemassa jotain rokotuksia :(

Olis kiva jos seurailtas vähän tarkemmin. Mut kaikestahan täällä karsitaan, lapset vaan on mun mielestä väärä kohde.
Sillon 8kk neuvolassa oli meitin tyttö jo 73,5cm ja 11,6 kg :D
Typy on nyt 9,5kk.

Alkuperäinen kirjoittaja punaolkaturpiili:
Siis epistä, kun teillä on noita neuvoloita noin usein! Meillä oli se 8kk neuvola ja seuraava käynti 1v iässä hakemassa jotain rokotuksia :(

Olis kiva jos seurailtas vähän tarkemmin. Mut kaikestahan täällä karsitaan, lapset vaan on mun mielestä väärä kohde.
Typy on nyt 9,5kk.

Meillä tyttö täyttää 22.4. 10 kk:ta.Viimeeksi olimme 8 kk:n ikäsenä neuvolassa.Täällä saa mennä jos haluaa myös 10kk:n ikäsenä, mutta saa jättää myös väliin ja seuraava käynti onkin sitten kun on 1v.Me menemme sitten kun on 1 vuotisneuvola.

Alkuperäinen kirjoittaja punaolkaturpiili:

Typy on nyt 9,5kk.

Meillä oli kans tuo 9 kk neuvola ja seuraavaksi vuoden iässä.

Yhteistyössä