rakenneulrassa käyneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Hei minkä painoisia teidän lapset ovat olleet rakenneultrassa vkolla 20-21?
Itse kävin eilen rakenneultrassa ja painoa vauvalla oli 370g pituutta ei tarkasti saatu,mutta veikkasi reilua 20 cm.

Minä vähän epäilinkin ,että tämä poika on ihsokokoinen maha kasvanut valtavaksi jo :) Kaverilla oli kans ollut poika vain 310g... kääk jonkun 6kg poijan sieltä sitten saa ulos puskea. Noh onneksi on jo kolmas niin toivoa on ,että pärjään :)

Nuo painoarviothan heittää tosi paljon, jos vaikka on millikin "mittavirhettä". Itsellä oli koko ajan muka liian pieni vauva ja kauheeta huolta ja surua aiheutti raskausajan...ihan tarpeeks iso synnytettävä kuitenkin oli... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tulimieli:
Nuo painoarviothan heittää tosi paljon, jos vaikka on millikin "mittavirhettä". Itsellä oli koko ajan muka liian pieni vauva ja kauheeta huolta ja surua aiheutti raskausajan...ihan tarpeeks iso synnytettävä kuitenkin oli... :)

Jatkankin vielä...ihan mielenkiinnosta tarkistin...21+0 oli painoarvio 375g...sen jälkeen alko kasvu "hidastua". eli ihan normaalihan tuo ap:n saama painoarvio oli ;).

Minulla taas kahdessa edellisessä raskaudessa sanottiin vielä salissa ennen syntymää,että isokokoisia ovat ,mutta molemmat olivat juuri ja juuri 3kg, että metsään meni. Siksi en anna hirveesti arvoo noille arvauksille. Täytyy vaan katsoo loppuun asti minkäkokoinen sielät tulee :)

Yhteistyössä