No sitä kyllä tth:ssa epäilevät et pullistuma olis. Kipu alkoi ihan ilman syytä,aamulla alkoi sattua ja sit olikin kauhea kipu oikealla selässä. No käytiin sit pe kävelyllä ja kipu vaihtui vasemmalle selkään ja sit lonkkaan ja jalkaan joka nyt siis täysin tunnoton ja kylmää hirveästi. En siis ole satuttanut mitenkään selkääni. Mulla olis perjantaina tarkastuskäynti mut kyllä huomenna menen jo koska en pysty kävelemään nyt lainkaan kun jalka ei pidä tai sitä ei voi hallita kun se on tunnoton. Pelottava tunne muutenAlkuperäinen kirjoittaja Beep:Voisko olla välilevypullistuma? Sitä ei kiropraktikot eikä jäsenkorjaajat saakaan korjattua. Leikkaus vain auttaa.
Alkoiko kipu tosiaan vasta viikko sitten? Osaatko sanoa minkä seurauksena? Loukkasitko selän esimerkiksi jotenkin?
Näin juuri. Suurinosa välilevypullistumista hoidetaan tosiaan konservatiivisesti (ei leikkauksella), eli aika parantaa, kipulääkkeet ja fysioterapia. Vain vaikeimmat joissa hermojuuri uhkaa puristua kokonaan (ja nuo halvausoireet) leikataan.Alkuperäinen kirjoittaja älä pahenna:Ei missään tapauksessa minnekään niksauttajalle jos epäillään välilevyn pullistumaa tai muuta hermojuuripinnetilaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:uudellamaalla toimitaan näin mä en jaksa vaatia enempää,jos musta ei jo näe et olen riekaleina ja se mitä kerron heille ei riitä niin en tiedä mitä mun täytyy tehdä
Onko tunnottomuutta sisäreisissä??Alkuperäinen kirjoittaja ap:kävin työterveydes ja sain lähetteen erikoissairaanhoitoon. Siellä selvis et laaja pullistuma painaa nikamia ja siitä kipu. ei leikata kuulema koska en ole paskonut/pissannut alleni joten ei ole aihetta. Eikun buranaa ja panacodia ja himaan. Että näin helvetti! :'( :'(
Kipulääkkeillä sen krampin voi saada laukeamaanAlkuperäinen kirjoittaja ap:no en sentään.. Kun en pysty kävelemään kun vessan ja sängyn väliä ja sekin itkun kanssa kun jalka elää omaa elämäänsä.. Sairaslomalla olen seuraavat 6vkoa. Mut voi olla et joudun pollatohtorille vielä näiden ajatusteni takia.. Eikö muka mitään ole millä tuon krampin saa laukeamaan?? tietäiskö kukaan??..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:joku: 5vuotta ihan hirveän pitkä aika kärsiä tälläisestä kivusta,ihmettelen kuinka pitkään miehes on jaksanu kipujen kanssa.. Mut todella upeaa et on saanut hoitoa.
Vähättely on erittäin tuttua.Alkuperäinen kirjoittaja ap:yks kipuinen: olen miettinyt tuotakin.. Tuntuu että vähätellään vaivaa ja ei edes kuvata. Musta tuntuu että voinko tilata ambulanssia tälläisen takia,kun en ole kiireellinen tapaus lääkärienkään mielestä.. Mutta se on sitten se viimeinen vaihtoehto jos kramppi leviää reiteen on se auttamatta yhtä kipua ja huutoa sitten. sitä pelkään sellasta sähköiskumaista tuikkimista on ollu tänään reidessäkin ja toivon että ei leviä kramppi sinne. mut kyllä lihakset väsyy,sääri nyt siis krampannu 43 tuntia putkeen. Mikä kipulääke laukasee krampin,otin juuri lääkärin määräämät 2 panacodia ja aiemmat 2 ei auttaneet millään tavalla.