K
Kumma
Vieras
Puranpa nyt tänne tätä asiaa... onko muilla kokemuksia vastaavasta? Kun en tule toimeen oman äitini kanssa eli siis lapsen mummon kanssa. Aina on ollu ongelmia, ollaan jotenkin niin erilaisia ja haukut tulee joka asiasta, meiän elämäntapakin oian ihan väärä jne. jne. En tosin ole itsekään turhaan asioita kaunistellut. Olen ajatellut tän kaiken johtuvan siitä, että jäin n. 14-v yksin kotiin, kun äiti muutti muualle, kun halusi päästä vanhasta elämästä eroon. Olisi kyllä ottanut minut mukaan, mutta en lähtenyt ja sitä en ole katunut. Isä (alkoholisti sellainen) oli lähistöllä ja asusteli toisinaan meilläkin. Olivat siis eronneet pari vuotta aiemmin. Ihan sekava juttu tää on... Ja nyt kun sain tätä kirjotettua, niin alkaa ihmetyttää, miten oon selvinny kaikesta... välillä olen ollu menossa jutteleen jollekin ammattiauttajalle, mut on tässä jotenkin pärjätty. Oma parisuhde kukoistaa, toinen lapsi tulossa ja muutenkin asiat hyvin, paitsi nää mummo & pappa sotkut ja ne kyllä painaa ajoittain melkoisesti. Kuinka paljon te hyväksyisitte sitä, että mummo haukkuu lapsen kuullen tämän vanhempia tai/ja esittää niin vieraskoreata muiden läsnäollessa, esim. lapsen isän, siis mieheni kuullen. Mua ihan kuvottaa tää homma!!!!