Ongelmatilanne :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hieman hankala harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hieman hankala harmaana

Vieras
Mulle on alkanut soitella joku vanha nainen 08- alkuisesta numerosta. Olen jokusen kerran vastannut ja sanonut hänelle, että hän soittaa väärään numeroon, mutta soittaminen vaan jatkuu ja jatkuu... Ilmeisesti tää vanharouva on dementikko tms, koska soittaa parhaimmillaan tunnin päästä siitä, kun olen sanonut hänen soittavan väärään numeroon.

No, eilen tämä nainen oli taas soittanut kolme kertaa ja hädissään jättänyt viestejä vastaajaan, että miksi Sari et vastaa ja että tämän Sarin pitäis mennä heti käymään ja antamaan jotain lääkettä...

Mitä mä teen? Pahimmillaan voi sattua jotain tosi vakavaa, kun soitto tulee väärään numeroon eikä sinne minne pitäis (rouvan tyttärelle?!?!?!). Niinkun just toi eilinen oli... Onneksi se vanharouva soitti vielä kymmenen (!!!) aikaan illalla eli oli ainakin hengissä ja taas kerroin hänen soittavan väärään numeroon... :(

Jos otat finderillä selvää naisen nimestä ja osoitteesta ja otat sitten yhteyttä vaikka naisen asuinpaikkakunnan sossuun. Jos nainen on dementikko niin todennäköisesti tämä Sari tai joku muu on käynyt lääkkeet antamassa, nainen ei vaan muista. Mutta jos haluat jotain tehdä, tuo em. voisi olla yksi tapa.

Mä kanssa mietin, että pitais etsiä käsiin tää Sari... Mutta se voikin olla hieman hankalampi juttu... Sillä taitaa olla aika samantyylinen puh.numero kun mulla, mä oon aika varma, että tää vanha rouva näppäilee jotkut numerot väärin päin... :-(

Huolestuttaa vähän, koska voin kuvitella miten helposti vanha ihminen hätääntyy, jos ei saa haluamaansa ihmistä kiinni :(

Inhottava tilanne... Pitää miettiä mitä tässä tekis. Ottaiskohan poliisit tuollaista hoitaakseen? :/

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Ois varmaan hyvä soittaa kuntaan/kaupungin kotipalveluun ja sanoa, että jos tämmönen nainen on teidän asiakas niin.....

ja vaikkei olisi asiakaskaan niin heillä on velvollisuus otta selvää tarvitseeko apua. he saavat tarvittaessa myös poliisin virka-apua.

Alkuperäinen kirjoittaja hieman hankala harmaana:
Huolestuttaa vähän, koska voin kuvitella miten helposti vanha ihminen hätääntyy, jos ei saa haluamaansa ihmistä kiinni :(

Inhottava tilanne... Pitää miettiä mitä tässä tekis. Ottaiskohan poliisit tuollaista hoitaakseen? :/

Kysy,koska nehän saa selville helposti että kuka tää rouva on ja mitä apua tarttee.kyllä mä eka kysyisin poliisilta se ku lähtisin soitteleen johki kunnalle sossuun yms.

Yhteistyössä