Mitäs vois tehdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elämään eksynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elämään eksynyt

Vieras
eli neuvoja kaipaan kun ukolla on kai ollut / on suhde toisen naisen kanssa ja ei myönnä sitä. Jätti puhelimensa pari viikkoa sitten kotiin ja ei kai sit uskonut että tulee puhelua tms. siltä toiselta. meillä on tapana että vastataan toistemme puhelimiin ja luetaan viestitkin. Huudellaan sitten että tuli nyt tämmönen viesti tai tuukko puhelimeen. Siis ihan normisti, se vastaa mun puhelimeen jos jätän sen vahingossa kotiin. No tää siis selvennykseksi siksi ettei joku sano että mitäs menit sen puhelinta kattomaan.

Eli ukko sai viestin siltä naiselta. Jäin sitä tuijottamaan ja en meinannut uskoa. No selvitin kenen numero on ja soitin. Nainen väitti ettei ole laittanut mitään viestiä. Mieheni väitti ettei ole mitään suhdetta ja ei tunne sitä joka sen lähetti. On tullut väärään numeroon. Jos näin olisi kai se nainen olisi ollut pahoillaa tai selittänyt jotain mutta EI muka ole lähettänyt mitään viestiä.

Mies on pettänyt mua aikasemminkin, epäilin silloin ja kysyin. Hän väitti kiven kovaan ettei ole pettänyt, mutta paljon myöhemmin lasten syntymän jälkeen sanoi, että se oli silloin, mutta en enää tekisi niin. No tämähän on sitten se syy miksi en luota. Jos olisin silloin ollut varma en olisi lapsia tehnyt hänen kanssaan vaikka rakastankin häntä. Nyt on vaikea luottaa. Apuja siskot!

Vaikea paikka, enkä osaa neuvoa kun sun pitää itse kuitenkin klaarata tämä. Mutta luottamuksen palauttaminen on ehdoton edellytys yhteiselolle, sitä lähtisin hakemaan - ammatti-ihmisten avustamana. Siinähän sitten punnitaan motiivi taistella suhteen puolesta, suostuuko esim parisuhdeterapiaan. Mut älä jätä asiaa kellumaan!! Halaus.

Yhteistyössä