Ongelmana silmälasien valinta (ja siinä sivussa blogimainostusta)

"vieras."
Pistitpä pahan. Ekat pokat on ehkä liian isot sulle. Muut sopii, mutta ovat keskenään niin erityylisiä. Riippuu vähän siitäkin mitä haet ja mitä teet työkses. Mustat on kaikista huomiota herättävimmät ja räväkimmät. Kolmoset ja neloset tekee susta astetta kiltimmän näköisen kuin mustat.

Ja noista kakkosista mulle tulee susta ekana mieleen Sofi Oksanen...
 
[QUOTE="vieras.";29911164]Pistitpä pahan. Ekat pokat on ehkä liian isot sulle. Muut sopii, mutta ovat keskenään niin erityylisiä. Riippuu vähän siitäkin mitä haet ja mitä teet työkses. Mustat on kaikista huomiota herättävimmät ja räväkimmät. Kolmoset ja neloset tekee susta astetta kiltimmän näköisen kuin mustat.

Ja noista kakkosista mulle tulee susta ekana mieleen Sofi Oksanen...[/QUOTE]

Toi oli uus, Sofi Oksanen :D

No hakusessa on sellasta fiftarifiilistä, mutta ei mitään femme fatale-lookia. Jotain mistä tulis mieleen 50-luvun harmaa-hiirulainen kirjastonhoitaja, but with a twist.
Onpas hankala selittää! No mut kuitenkin, vähän sellasta nörttimäisyyttä fiftariasenteella? :D
 
"Ilona"
Toiseksi ylin kuva on paras. Olet oikeassa että siinä kännykuvassa ne punaiset näyttää hyvältä, mutta eivät ole riittävän räväkät sun tyyliisi. Mustat paksut sangat sopii sun tyyliin.
 
"Heinekeeni"
Molemmat pyöreät, eli toinen ja neljäs kuva,ovat mun mielestä huonoja sinulle. Ylin kuva (kissamaiset lasit) sopii mielestäni parhaiten tyyliisi, kolmannessa kuvassa olevat suorakaiteen muotoiset myös ok. Vanhatkin lasisi jees.
 
ekat
Toi oli uus, Sofi Oksanen :D

No hakusessa on sellasta fiftarifiilistä, mutta ei mitään femme fatale-lookia. Jotain mistä tulis mieleen 50-luvun harmaa-hiirulainen kirjastonhoitaja, but with a twist.
Onpas hankala selittää! No mut kuitenkin, vähän sellasta nörttimäisyyttä fiftariasenteella? :D
Nyt kun joku sanoi, niin kyllä niistä kakkossija vähän Oksanen tulee mieleen.

Mutta tähän tyyliin joka hakusessa sopii parhaiten ykköset.

Itsellä sama edessä loppukesästä, ja nyt jo tuskailen minkälaiset pokat sitä haluaisi.
 

Yhteistyössä