Ongelman tuottaa matto mikä kuivuu tamppaustelineessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Borkku

Vieras
Juu en tullu ajatelleenks et joku mahdollisesti haluis tamppata mattoa näin sunnuntaina, ku ei sunnuntaisin melkeen 6 vuoden aikana kukaan oo mattoa tamppannu tossa. Tosin ei ollu kukaan tänäänkään siihen tulossa, mut mun olis pitäny ottaa huomioon, et joku olis voinu vaikka olla tulos.

Juu myönnän (ja myönsin) että siinnä ei kuulu mattoa kuivata, mut päätin kuitenkin niin tehdä ku on kaks mattoa mitkä pitää kuivata lappeellaan.

Joo ja mikä se ongelma on? Pidätkö tätä palstaa päiväkirjana että kirjoittele t mitä mieleen tulee ja silti ppimität tietoja itsestäsi tärkeissä asioissa? Se peli ei vetele.

Alkuperäinen kirjoittaja Mitäihmettä;23402268:
Jaa siis oikeasti asut jossain, missä muitakin käyttäjiä telineessä ja kuivatat mattojasi siinä...

Siis tuota telinettä on tässä melkein 6 vuoden aikana (mitä tässä talossa olen asunu) käytetty mattojen tamppaukseen tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin. Tämän vuoksi päätin tänään antaa noiden kahden maton kuivua siinnä, mutta siittä tuli sanomista.

Alkuperäinen kirjoittaja sanon minä;23402264:
Joo ja mikä se ongelma on? Pidätkö tätä palstaa päiväkirjana että kirjoittele t mitä mieleen tulee ja silti ppimität tietoja itsestäsi tärkeissä asioissa? Se peli ei vetele.

Juu tää on mun päiväkirja :)

Siis ongelma oli että mun kaks mattoa oli kuivumas tamppaustelineellä, jota joku olis voinu tarvita saman aikasesti mattojen tamppaukseen, johon se on tarkoitettu.