ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";29344974]Opeta nainen ampumaan..
Onnistuisi kyllä mutta teen sitä myös työkseni niin ei tuntuis kovin romanttiselta. Heti joutuisi komentelemaan naista. Sopis varmaan johonkin työpaikan tyhy toimintaan mutta tuskin ensitreffeille.[/QUOTE]
Komentelu ei kuulosta yhtään hyvälle.

Asiankannattajalle niin en ilmeisesti ole?
Oliko tää nimimerkki varattu jollekkin?
No ei ole ja en kyselisi täällä vinkkejä jos ns. hallitsisin nää hommat. On vaan yli kymmenen vuotta kun viimeksi tein samaa.

[QUOTE="mies";29344998]Asiankannattajalle niin en ilmeisesti ole?
No ei ole ja en kyselisi täällä vinkkejä jos ns. hallitsisin nää hommat. On vaan yli kymmenen vuotta kun viimeksi tein samaa.[/QUOTE]

No täällä on yks tyyppi joka käyttää nikkiä "mies" ja se on ainakin mun mielestä tosi epämiellyttävä.

[QUOTE="mies";29344998]Asiankannattajalle niin en ilmeisesti ole?
No ei ole ja en kyselisi täällä vinkkejä jos ns. hallitsisin nää hommat. On vaan yli kymmenen vuotta kun viimeksi tein samaa.[/QUOTE]

No jos et ole samainen yleensä hilpeitä naurunpyrskähdyksiä aiheuttava konsulttilatinalla kommunikoiva kummajainen, niin sit pyydän anteeksi. Taisi Peyotekin erehtyä?
Tota nimimerkkiä ei kande käyttää jos ihan vakavissaan meinaa jotain kysyä.

Jaa en ole niin tarkkaan seurannut palstan sosiaalisia suhteita joten pyydän anteeksi ;) häiritsevän nimimerkin käyttöä.

Jos kuitenkin niitä vinkkejä vielä saisi. Oikeasti jännittää tulevat treffit. Haluaisin tietenkin tehdä hyvän ensivaikutuksen vaikka tietenkin tavattiin jo eilen mutta kummatkin oli ns. hilpeällä tuulella.
Oli kyllä hauskaa eilen mutta selvinpäin se voi olla erinlaista. Varsinkin kun jännittää.

Mäkin mietin et mikäs ''mies'':tä ny vaivaa :D

Mutta, elokuvat on vaivaannutavaa. Siellä joutuu pimeessä hiljaa istumaan jonkun tyypin vieressä jota ei vielä ees tunne, eikä siihen leffaankaan oikein voi keskittyä niin.

Perus bisse on ihan kiva, mutta ei mitenkään mieleenjäävä. Itse tykkäisin jostain näyttelystä, niissä voi keskustella ja selvitellä samaa aaltopituutta. Aktiviteetin ei myöskään tarvii olla mitään, mikä olisi kummallekkaan erityisen tuttua. Keilaaminen on hauskaa, etenkin jos toinen ei ole siinä lääninmestari ja toinen radalla ekaa kertaa. Siellä on ookoo sählätä ja nauraa, ja juoda joku rentouttava olunenkin.

Kerran vein yhden kundin Lintsille maailmanpyörään. Se oli kiva reissu. Joku ihan hölmö paikka voisi myös toimia, tyyliin Sea Life tai paikkakuntasi lähin kotieläinpuisto. Nyt kun aattelen, niin kotieläinpuisto-treffit sais multa melko varmasti jalat alta.

Kotieläinpuistot kuulostaa kyllä aika ankeilta. Tietty jos kolahtaa kerralla ja nyt jo tiedätte varmasti viihtyvänne ja jutun lentävän, niin paikalla ei ole mitään väliä. Mutta jos yhtään on pelkoa, ettei juttu luista, niin mietippäs minkälaista on seistä jonkun pupuhäkin edessä kattelemassa puhumattomina eteenpäin... :laugh:

Vaikka itse tykkäänkin lähes kaikenlaisesta aktiviteetista ja osaan arvostaa erilaisempikin juttuja niin ekoille treffeille menisin mielelläni vaikka syömään. Voihan pallon heittää osittain naisellekin "Lähtisitkö syömään/kahville?". Itse tykkäisin siitä. Kävelykin olisi kiva, mut tosiaan nyt ei ole siihen ehkä parhaimmat kelit. Joku ruusu tms. on oikein kiva, mut ei ehkä vielä ekoilla treffeillä, ellei nyt ollut jotain tajunnan räjäyttävää selkeää tunnetta siitä et kumpikin on samalla tajuudella ja this is it.

Kun toista alkaa vähänkin tuntemaan enempi, ei tarvi enää pähkäillä aktiviteetteja, vaan asiat menee ikäänkuin itsestään.

Lycka till treffeille ja ole vaan oma itsesi. Esittämällä et ainakaan saa mitään aitoa.

^ tosi kivoja, mielikuvituksettomia ketjupaikkoja :D mäkkäristä seuraavia

Jos haluaa sellasta keskustassa olevaa, ei tuulipukukansa -paikkaa joka on edullinen ja viihtyisä, mutta silti erinomaista ruokaa, niin Kannas olisi mun valinta :) Rento myös, ei liian virallinen mitenkään.

Mutta eieieiei herranjumala jotain mielikuvituksetonta bravuriaa tai namaskaaria!!

^ tosi kivoja, mielikuvituksettomia ketjupaikkoja :D mäkkäristä seuraavia

Jos haluaa sellasta keskustassa olevaa, ei tuulipukukansa -paikkaa joka on edullinen ja viihtyisä, mutta silti erinomaista ruokaa, niin Kannas olisi mun valinta :) Rento myös, ei liian virallinen mitenkään.

Mutta eieieiei herranjumala jotain mielikuvituksetonta bravuriaa tai namaskaaria!!

Juu, no en ole hirveesti ravintoloissa viime vuosina rampannut. Jostain Kannaksesta kuullutkaan. Mut tuulipukuja ei ole tullut noissa paikoissa nähtyä, ainakaan sillon kun itse niissä olen käynyt. Ihan vaan listasin sellasia missä olen itse viihtynyt, aivan sama miten mielikuvituksetonta se on sun mielestä. Ja tosiaan, monissa noista paikoista en ole käynyt vuosiin. Ajattelin olla avuksi ap:lle, kun paikkaehdotuksia kyseli. Kerro ihmeessä "paremman väen" paikkoja, muitakin kun mainitsemasi Kannas, kun niistä ilmeisesti tiedät. Ja mulle niitä ei tarvi kertoa, vaan ap:lle.

Uskaltaisko ehdottaa että tulisi mun luo syömään? Osaan tehdä ihan helvetin hyvää ruokaa niin siitä ei ole kiinni.

Mietin vaan että mitä nainen siitä ajattelisi? Siis ettei ajattelisi että haluan vaan sänkyyn hänen kanssaan. Kun kuitenkin on melko lyhyt matka keittiöstä makkariin ;)

[QUOTE="mies";29345791]Uskaltaisko ehdottaa että tulisi mun luo syömään? Osaan tehdä ihan helvetin hyvää ruokaa niin siitä ei ole kiinni.

Mietin vaan että mitä nainen siitä ajattelisi? Siis ettei ajattelisi että haluan vaan sänkyyn hänen kanssaan. Kun kuitenkin on melko lyhyt matka keittiöstä makkariin ;)[/QUOTE]

Voithan kysästä kummasta tykkäisi enemmän? Juu ei se pitkä matka ollut ;)

[QUOTE="mies";29345791]Uskaltaisko ehdottaa että tulisi mun luo syömään? Osaan tehdä ihan helvetin hyvää ruokaa niin siitä ei ole kiinni.

Mietin vaan että mitä nainen siitä ajattelisi? Siis ettei ajattelisi että haluan vaan sänkyyn hänen kanssaan. Kun kuitenkin on melko lyhyt matka keittiöstä makkariin ;)[/QUOTE]

No anna edelleen vaihtoehdot: "Haluaisitko lähteä syömään kanssani tai tulisitko luokseni syömään?". Et menetä mitään kysymällä.

Mut ainakin pitää ehdottomasti viedä syömään, että edes otan tosissaan koko tyyppiä.
Johonkin tasokkaaseen paikkaan muttei liian hienoon (ts. rentoon paikkaan).
Kukan voin ottaa (muttei ruusua, pitää käyttää vähän mielikuvitusta ,muttei kuitenkaan niin paljon että ostaa jonkun kaktuksen). Kukkakimppua taas olis ärsyttävä raahata mukana.

Miesten onni että oon naimisissa, niin ei tarvi kenenkään enää viedä mua treffeille :D

Yhteistyössä