ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";29345791]Uskaltaisko ehdottaa että tulisi mun luo syömään? Osaan tehdä ihan helvetin hyvää ruokaa niin siitä ei ole kiinni.

Mietin vaan että mitä nainen siitä ajattelisi? Siis ettei ajattelisi että haluan vaan sänkyyn hänen kanssaan. Kun kuitenkin on melko lyhyt matka keittiöstä makkariin ;)[/QUOTE]

Mä en tästä tykkää.
Ravintolasta tms. on paljon helpompi lähteä pois jos ei nappaa. Puolin ja toisin.
Ja toisen koti on myös tosi intiimipaikka, mikä on kiusallista ekoilla treffeillä. Ravintolassa on pakko pitää toiseen vähän välimatkaa, niin ei tarvi miettiä muuta kuin sanomisiaan.

Mut ainakin pitää ehdottomasti viedä syömään, että edes otan tosissaan koko tyyppiä.
Johonkin tasokkaaseen paikkaan muttei liian hienoon (ts. rentoon paikkaan).
Kukan voin ottaa (muttei ruusua, pitää käyttää vähän mielikuvitusta ,muttei kuitenkaan niin paljon että ostaa jonkun kaktuksen). Kukkakimppua taas olis ärsyttävä raahata mukana.

Miesten onni että oon naimisissa, niin ei tarvi kenenkään enää viedä mua treffeille :D
Tämä :D

Jos vielä kaipaat vinkkejä niin sanoisin sulle että mieti mitä itse haluaisit tulevalta suhteelta. Oletko itse ihminen joka tekee asioita yllättäen vai suunnitteletko viikkoja eteenpäin kalenterin? Kävin yhteen aikaan paljon ns. nettitreffeillä. Yleensä käytiin kahvilla tai syömässä. EHkä yllätyksellisimmät oli kun mentiin avantouimaan. Se kyllä sit testaa tosi paljon huumoria ja mihin itsensä on valmis laittamaan. Me siis treffattiin siellä yleisen saunan pihalla...

Yleensä ottaen naiset ei varmasti halua näyttäytyä ekoilla treffeillä ilman meikkiä ja uimapukusillaan. Mutta lähtökohtana pitäisin sitä mitä tulevalta suhteelta haluat. Itse tykkään yllätyksistä ja vauhdista, sellainen mies minulta aikoinaan jalat alta veikin. :-)

Pääasia on että olet oma itsesi. Älä yritä esittää muuta kuin mitä olet. Yks exäni esim väitti tykkäävänsä klassisesta konsertista jossa olimme. Oli suostunut sinne vain siinä toivossa että "sais pesää". Asia tuli ilmi myöhemmässä vaiheessa niinku moni muukin. Arvatenkin hänestä tuli melko pikaisesti ex kun ei mikään asia oikeasti mätsännyt. Lykkyä tykö!

Yhteistyössä