Ongelma vaimon kanssa - vinkkejä tarvitaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pulmainen aviomies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pulmainen aviomies

Vieras
Hei kaikki palstalaiset!
Olen ollut vaimoni kanssa onnellisesti naimisissa pari vuotta. Suhde voi hyvin, meillä on molemminpuolinen luottamus, rakastamme ja kunnioitamme toisiamme ja olemme muutenkin ns. sielunkumppanit. Riitoja on joskus, mutta kelläpä ei?

Nyt vain kaipaan vinkkejä erääseen pulmaan, nimittäin vaimollani on pienet rinnat, mikä heijastuu makuuhuoneen puolella siihen, etten nauti seksistä enää kovin paljon. Aina kun katse osuu rintoihin, en halu vaimoani kohtaan miltei lakkaa! Toki tuosta tulee vähän pinnallinen olo, mutta tämä on minulle suuri ongelma! Ko. ongelma tuntuu jo heijastuvan vähän muuhunkin avioelämään.

Olen ajatellut, että suhde voisi paljon paremmin (makuuhuoneessa ja muutenkin) jos vaimoni hankkisi silikonit. Kysynkin teiltä arvon palstalaiset, miten voisin ottaa asian silikonien hankkimisesta esille vaimoni kanssa hienovaraisesti ja loukkaamatta häntä? Mitä kannattaa kertoa syistä, jotka edellä mainitsin, niin ettei se loukkaa? Miten itse haluisitte kuulla mieheltänne ko. toiveen siten ettei se suututa tai loukkaa?

Olisin itse valmis keskustelemaan asiasta asiallisesti ja hienotunteisesti ja lisäksi maksamaan ison osa leikkauksesta sekä tukemaan vaimoani!

Kiitos jo etukäteen vinkeistänne!

Kerjäät vain vaikeuksia jos otat asian esille kotona. Jos välität vaimostasi ja parisuhteestasi niin käyt toteuttamassa fantasiasi ja katsomassa ja koskemassa niitä isompia rintoja thaihieromoissa niinkuin muutkin miehet.

No et voi mitenkään ottaa missään muodossa tuollaista asiaa esille, ilman naista suututtamatta.

Nainen itse päättää ja sanoo jos haluaa ottaa silikoonit, hänen rintansa ei ole sinun tai sinun ongelma joten sinä et päätä siitä niinku että mitä niille tehdään.

Jos tuommonen olematon ongelma haittaa seksielämääsi, niin se on sinun ongelma ja sinun täytyy tehdä omalle päällesi ja ajatusmaailmalle jotain! ei todellakaan niille naisen rinnoille.

Pahimmassa tapauksessa jätä ja mene panemaan jotain muuta jos oot noin surkimus jätkä.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Onko teillä suunnitteilla lapsia joskus tulevaisuudessa? Silikoneja ei kannata laittaa ennen kuin lapset on hankittu, jos on tarkoitus imettää, joka on sekä vauvan että äidin terveyden kannalta parasta verrattuna korvikeruokintaan.

Mun läheisellä ystävällä on silikonit rintasyövän takia ja olen joutunut seuraaman miten siinä on omat riskinsä, en koskaan lähtisi pelkästään ulkonäkösyistä ottamaan niitä.

Onko ne rinnat jostakin syystä pienentyneet avioliiton aikana?

Se miten asia kannattaa ottaa puheeksi (olisi kannattanut jo suhteen alussa) riippuu kokonaan vaimostasi. Itse toivoisin että asia otetaan puheeksi mahdollisimman suoraan ja mahdollisimman varhain, tosin en silti voisi taata että ehdotus omalla kohdallani menisi läpi.

[QUOTE="hehee";28038577]Porvoosta päivää?

Jos rintojen koko on sulle noin iso juttu, niin miten päädyit vaimosi kanssa naimisiin?
Ja pienet ne rinnat ovat? Pelkät nännit vai kuitenkin jotain rintaa?[/QUOTE]

No tottai kai se aina vähän hämäsi tuo rintojen koko. En vain pitkään aikaan myöntänyt sitä itselleni, koska kyseessä oli kuitenkin ns. sielunkumppani ja pidin itseäni pinnallisena. Alkuhuumakin auttoi asiaa tietty. Ja alkuavioliiton elämänmuutokset saivat huomion muualle. Nyt vain en enää pysty valehtelemaan itselleni ja haluan että suhteemme voi hyvin tulevaisuudessakin!

Joten ei kiitos tuomitsemista(parisuhde on kompromisseja) ja jos jollain olisi nyt niitä vinkkejä!

jos jollain olisi nyt niitä vinkkejä!

Oikeasti, en mä ainakaan keksi yhtään säällistä tapaa loukkaamatta puuttua toisen ihmisen ulkonäköön, etenkin, kun asiaan liittyy vielä seksikin. Tiedän, ettei munkaan kroppani ole lähelläkään mitään ihannetta, mutta onneksi mies jättää kommentoimatta asiaa.

Vaimollesi rintojen koko voi olla kipeä asia, eikä häntä ainakaan auta se, jos hän kokee, ettei riitä sinulle omana itsenään. Tai hän voi olla tyytyväinen rintoihinsa, pitää niitä hyvänä puolena itsessään, eikä silloinkaan mieltä lämmitä, jos joku huomauttaa niistä päinvastaista.

Sun ainoa sauma on odottaa, jos hän itse joskus tahtoo silikonit, silloin voit lupautua jeesaamaan rahallisesti ja henkisesti, siltä kantilta, että VAIMOLLA olisi hyvä olo, eikä siten, että hän äkkää, että olet koko ajan kytännyt tilaisuutta hankkia hänelle tissit.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Jos se vaimo voisi pitää paitaa päällä seksin aikana? Tai fyllata liivit vaikkapa tennissukilla tms.? Jos se visuaalinen efekti kerran riittää, niin eipä tämä tuon kummempi ongelma ole.

Yhteistyössä