ongelma tämäkin :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasvaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasvaimo

Vieras
eli pitkä parisuhde takana ja lapsia useampia. miehen kanssa menee nyt hyvin, mietin ilmeisesti että liiankin hyvin...alitajunta tai joku kun nimittäin nostaa mieleen jokunen vuosi sitten tapahtuneen pettämisen. tai mies siis on kieltänyt koko jutun, facesta tuolloin näin keskustelun joka kyllä on ollut ihan selviö...tuolloin pääsin siis yli asiasta ja ilmeisesti sen jälkeen on mennytkin paremmin.

mutta, miks ihmeessä nyt kun kaikki on hyvin mun pää tuo mieleen ton vanhan jutun??? ja miten tässä nyt pitäisi menetellä??? jos rupeen miehelle aiheesta jurputtamaan niin se vaan hermostuu ja syyllistää mut kun kaivelen vanhoista riidan aikaseksi.

tuo toinen osapuoli on miehen työkaveri -edelleen- en tiedä jutun jatkoja vaan olen yrittänyt keskittyä arkeen ja sen pyörittämiseen, siihen hyvään mitä meillä suhteessa on ollut.
kenelläkään kokemuksia???

valitettavasti on. jos vaan pystyt ni jatka samaan malliin arkea jos se on aitoa ja arvokasta tuntemukses mukaan. suosittelen setvimään omia ajatuksia vaik terapeutin kans koska tuo on sen luokan juttu jota pitäis jotenkin saaha käsiteltyä. Jos mies ei halua tunnustaa/myöntää mtn tapahtuneen ei sieltä kannata kaivamalla kaivaa,aitoa anteekspyyntöä ei tule .
Mie opin ett kannattaa luottaa niihin omiin naisen vaistoihin,kummasti ne olivat oikeessa vaikk miten muuta selostettiin. valitettavasti meillä ei jääny yhteen kertaan ja mies on muuttanut pois, jää nähtäväksi oppiko mtn. Kovasti nyt tänhetkisen naisensa kasn tekee kaikkee sitä mitä ei voinu tehdä kun olimme yhdessä vaikk niin toivoin. Jaksamista <3

eli pitkä parisuhde takana ja lapsia useampia. miehen kanssa menee nyt hyvin, mietin ilmeisesti että liiankin hyvin...alitajunta tai joku kun nimittäin nostaa mieleen jokunen vuosi sitten tapahtuneen pettämisen. tai mies siis on kieltänyt koko jutun, facesta tuolloin näin keskustelun joka kyllä on ollut ihan selviö...tuolloin pääsin siis yli asiasta ja ilmeisesti sen jälkeen on mennytkin paremmin.

mutta, miks ihmeessä nyt kun kaikki on hyvin mun pää tuo mieleen ton vanhan jutun??? ja miten tässä nyt pitäisi menetellä??? jos rupeen miehelle aiheesta jurputtamaan niin se vaan hermostuu ja syyllistää mut kun kaivelen vanhoista riidan aikaseksi.

tuo toinen osapuoli on miehen työkaveri -edelleen- en tiedä jutun jatkoja vaan olen yrittänyt keskittyä arkeen ja sen pyörittämiseen, siihen hyvään mitä meillä suhteessa on ollut.
kenelläkään kokemuksia???

Petä takaisin! Vaikka eihän se kostopettäminen ole sama asia kuin että jos antaa oikealle houkutukselle periksi. Eli petä ensin kostoksi ja sitten toisella kerralla koitat tehdä saman jonkun oikeasti kiinnostavan miehen kanssa ihan tunnetasollakin. Sellainen pieni rakkaussuhde ja jos satut jäämään kiinni niin muista olla puhumatta asiasta jos mies kyselee ja sanot vaan että mitään ei tapahtunut vaikka tapaus olisi kuinka päivän selvä:)

Muita pitää kohdella siten kuin haluaisi itseään kohdeltavan. Eli miehesi petti sinua ja toivoo varmaan itseään kohtaan samaa.

• Tykkää
Reactions: Jmia
[QUOTE="...";30166694]Petä takaisin! Vaikka eihän se kostopettäminen ole sama asia kuin että jos antaa oikealle houkutukselle periksi. Eli petä ensin kostoksi ja sitten toisella kerralla koitat tehdä saman jonkun oikeasti kiinnostavan miehen kanssa ihan tunnetasollakin. Sellainen pieni rakkaussuhde ja jos satut jäämään kiinni niin muista olla puhumatta asiasta jos mies kyselee ja sanot vaan että mitään ei tapahtunut vaikka tapaus olisi kuinka päivän selvä:)

Muita pitää kohdella siten kuin haluaisi itseään kohdeltavan. Eli miehesi petti sinua ja toivoo varmaan itseään kohtaan samaa.[/QUOTE]

oon eri mieltä..jos toinen on ollu törppö ni miks pitäis alentua olemaan yhtä törppö?

[QUOTE="mie";30166700]oon eri mieltä..jos toinen on ollu törppö ni miks pitäis alentua olemaan yhtä törppö?[/QUOTE]

Sen vuoksi että tämä törppö ei jäisi törpöksi. Mutta sinähän tietty alistuisit petettäväksi hiljaa ja tyytyväisenä. Heittäytyisit marttyyriksi. Jos toisen pettäminen ei kerran ole juttu eikä mikään niin miksi toisenkaan kohdalla näin olisi.

Se nousee sun mieleesi takaisin koska asia ei ole aikanaan käsitelty, vaan yritetty vaan unohtaa. Suosittelen, että hakeudut esim. perheneuvolan psykologille, jotta saat asian työstämisen alkuun.

:( jotenkin tuntuu ihan tyhmältä koko juttu. siis tottakai oli ja on edelleen tosi iso loukkaus että petti, koska edelleen työkaveri niin voihan se olla vaikka miten pitkäaikainen suhde, mä en tiedä enkä tiedä edes et haluaisinkokaan tietää. äsken mä miehelleni heitin et koko juttu tuli mieleen, onko ne vielä samassa paikassa, niin onhan ne ja se nainen siis asuu siellä kaupungissa missä työpaikka on. jos miettis niin tähän ajatukseen vois hukkuu eli onko kaikki pidemmät päivät oikeesti töitä ja työmatkat vain työmatkoja ja onko näiden vuosien aikana ollut muita jne. mä en kuitenkaan halua miettiä, mä oon ihan tyytyväinen tänhetkiseen ja haluan pysyäkin tyytyväisenä :( :(

mut mä oon ymmärtänyt et perheneuvoloissa ym. on tosi kiire, voiko tällaisella asialla edes kysyä keskusteluaikaa??

[QUOTE="...";30166721]Sen vuoksi että tämä törppö ei jäisi törpöksi. Mutta sinähän tietty alistuisit petettäväksi hiljaa ja tyytyväisenä. Heittäytyisit marttyyriksi. Jos toisen pettäminen ei kerran ole juttu eikä mikään niin miksi toisenkaan kohdalla näin olisi.[/QUOTE]

jos ei lähde kostopettäjäksi ja heittäydy törpöksi voi silti sanoutuu irti suhteesta ellei toinen tajua virheitään. Mielestäin ei oo marttyyriutta vaan omasta moraalista kii pitämistä. Mut kukin tavallaan toki.

:( jotenkin tuntuu ihan tyhmältä koko juttu. siis tottakai oli ja on edelleen tosi iso loukkaus että petti, koska edelleen työkaveri niin voihan se olla vaikka miten pitkäaikainen suhde, mä en tiedä enkä tiedä edes et haluaisinkokaan tietää. äsken mä miehelleni heitin et koko juttu tuli mieleen, onko ne vielä samassa paikassa, niin onhan ne ja se nainen siis asuu siellä kaupungissa missä työpaikka on. jos miettis niin tähän ajatukseen vois hukkuu eli onko kaikki pidemmät päivät oikeesti töitä ja työmatkat vain työmatkoja ja onko näiden vuosien aikana ollut muita jne. mä en kuitenkaan halua miettiä, mä oon ihan tyytyväinen tänhetkiseen ja haluan pysyäkin tyytyväisenä :( :(

mut mä oon ymmärtänyt et perheneuvoloissa ym. on tosi kiire, voiko tällaisella asialla edes kysyä keskusteluaikaa??

toki voit kysyä. Eikä se ajanvaraushenkilön tarvi tietää miks varaat aikaa!

[QUOTE="mie";30167110]jos ei lähde kostopettäjäksi ja heittäydy törpöksi voi silti sanoutuu irti suhteesta ellei toinen tajua virheitään. Mielestäin ei oo marttyyriutta vaan omasta moraalista kii pitämistä. Mut kukin tavallaan toki.[/QUOTE]

Eroappa sitten ihmeessä:) Ehkä et itse kelpaa kellekään ja siitä syystä ei tule houkutuksia koskaan vastaan. Jos tajuaisit että sinua on petetty niin et ehkä enää välittäisi pitää ajatuksiasi tiukasti kurissa kun ei olisi enää mitään syytä.

Yhteistyössä