V
vierasvaimo
Vieras
eli pitkä parisuhde takana ja lapsia useampia. miehen kanssa menee nyt hyvin, mietin ilmeisesti että liiankin hyvin...alitajunta tai joku kun nimittäin nostaa mieleen jokunen vuosi sitten tapahtuneen pettämisen. tai mies siis on kieltänyt koko jutun, facesta tuolloin näin keskustelun joka kyllä on ollut ihan selviö...tuolloin pääsin siis yli asiasta ja ilmeisesti sen jälkeen on mennytkin paremmin.
mutta, miks ihmeessä nyt kun kaikki on hyvin mun pää tuo mieleen ton vanhan jutun??? ja miten tässä nyt pitäisi menetellä??? jos rupeen miehelle aiheesta jurputtamaan niin se vaan hermostuu ja syyllistää mut kun kaivelen vanhoista riidan aikaseksi.
tuo toinen osapuoli on miehen työkaveri -edelleen- en tiedä jutun jatkoja vaan olen yrittänyt keskittyä arkeen ja sen pyörittämiseen, siihen hyvään mitä meillä suhteessa on ollut.
kenelläkään kokemuksia???
mutta, miks ihmeessä nyt kun kaikki on hyvin mun pää tuo mieleen ton vanhan jutun??? ja miten tässä nyt pitäisi menetellä??? jos rupeen miehelle aiheesta jurputtamaan niin se vaan hermostuu ja syyllistää mut kun kaivelen vanhoista riidan aikaseksi.
tuo toinen osapuoli on miehen työkaveri -edelleen- en tiedä jutun jatkoja vaan olen yrittänyt keskittyä arkeen ja sen pyörittämiseen, siihen hyvään mitä meillä suhteessa on ollut.
kenelläkään kokemuksia???