Ongelma naapuri ja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naapurin ongelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Naapurin ongelma

Vieras
Olenkohan mä jotenkin epäsopiva rivariasujaksi vai mikä tässä nyt mättää???

Lapset palasivat taas ulkoa, tällä kertaa riidan aihe se, että talon muut lapset ajaneet tytöt pois leikeistä, koska he eivät suostuneet myöntämään mihin me muutamme. Siis huom! me EMME ole muuttamassa yhtään mihinkään. Tätä tytöt yrittäneet selittää niin tieto on naapruin rouvalla parempi, meillä on nähty muuttolaatikoita yms...

Ei tämä eka kerta ole, parhaiten jos omat asiani haluan tietää niin kysyn tuolta tien toiselta puolen, kun sattuu olemaan naapurin rouvan hyvä ystävä. Tosin niemä en tiedä, mutta sehän ei ole estänyt asioiden infoamista.

Nyt vaan lapset kärsii. "pikku haavereita" sattuu harva se päivä, tytöt eivät yksinkertaisesti sovi samaan porukkaan leikkimään. Me emme ole voineet enää vuoteen osallistua taloyhtiön talkoisiin yms. yhteistoimintaan, koska naapurin rouva ilmoitti päin naamaa "turha heittää sioille helmiä" = karaokelauluillat yms. pliis älkää osallistuko... Meidän lapset ajetaan pois leikkipaikoilta ja lapsia haukutaan aikusiten toimesta, tämä toditettavasti tapahtunut silloin kun olen palkannut lapsille aikuisen lapsenvahdin, että ei ole pelkästään minun "kuvitelmaa".

Yrittänyt olen selvittää, ovea ei vaa kun ovikelloa soitan. Pyytänyt olen kahville, että selvitettäisiin aikuisten asiat erikseen, ne ei lapsille kuulu. Ei ole kuulema selvitettävää.

Mitä mä Enää teen?????

Tempase naapurin eukolle musta silmä..
Tai laita huhu kiertämään et naapuri eukolla on hämärä menneisyys, ties mitä rikoksii kontollaan.. Asuntoki menossa alta ku ulosotto on kimpussa.. voi lapsi parkoja.. mihinkähän mahtavat joutua.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Tai laita huhu kiertämään et naapuri eukolla on hämärä menneisyys, ties mitä rikoksii kontollaan.. Asuntoki menossa alta ku ulosotto on kimpussa.. voi lapsi parkoja.. mihinkähän mahtavat joutua.. :D

ja joudut syytteeseen kunnianloukkauksesta. Ei kannata

Alkuperäinen kirjoittaja .:

Mää jään tästä kyydistä auttamatta. Kun luulin ettei AIKUISET käyttäydy noin. No, noita naapruin tarinoita kun on vaikea voittaa. Ei tosi, minä toivoisin ja haluaisin rauhan.

Mitkä on lähestymiskiellon / kunnianloukkauksen perusteet?

Alkuperäinen kirjoittaja taroda:
Ymmärtäis kun olis lasten riitoja niin kun täälläkin rivitalo pihassa mutta että aikuisilta lähtee tuo niin :headwall:

Täällä ei anneta lasten edes oikeasti riidellä :(

Vanhemmat ovat siinä kertomassa omalle lapselleen mitä pitää sanoa ja miten käyttäytyä. Toki sanon ja puutun itsekin jos alakouluikäinen käy nuoremmaltaan käsistä tavaroita vain siksi kun niitä haluaa (ei omiansa) mutta jos kasvatus pitää aloittaa aikuisista niin... En tiedä... Mun äitini totesi, että ei ihme jos mun lapsilla nuoruudessa ongelmia kun jo nyt tällaista joutuvat kestämään. Ei kavereita yms. Tiedättehän miten hyvin lapset osaavat sulkea toiset pois kuvioista pienessä kyläkoulussa...

Yhteistyössä