Naapuri ja mykkäkoulu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelen?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelen?!

Vieras
Pitääkö oikeesti aikuiset ihmiset naapureille, lähes tuntemattomille, hyvän päivän tutuille mykkäkoulua, ja oikein mielenosoituksellisesti mököttävät?? :D

Siinä on naurussa pitelemistä kun naapurin rouva tulee vastaan. ;)

Sanoin keväällä naapurille ystävällisesti, että pitäisivät koiransa kiinni, kun meidän ja naapurin lapset sitä koiraa pelkäävät. Ja ei ole muutenkaan kiva, että koira juoksentelee ympäriinsä naapurin pihoilla ja hyökkii tiellä kulkevien kinttuihin.

Tämä kai oli sitten liikaa. Naapuri ei tervehdi enää, ja kun näkee että minä tai mies tullaan vastaa, niin vaihtaa suuntaa (lähtee siis takaisin päin kävelemään) Postilaatikolle jos yhtäaikaa sattuu, niin katselee postejaan ja ei ole muka huomaavinaankaan. Siis ihan uskomatonta, aikuinen ihminen ja noin naurettava!!

Koskaan ole ollut mitään ongelmia naapureitten kanssa ja asioista on voitu puolin ja toisin sanoa, vaan näkyy olevan tämä yksi niin herkkähipiäinen, että...

Ärsyttää...

Mutta jotenkin niin naurettavaa, lapsellista mököttämistä. No, kai se on vain katseltava, kyllä sillä uteliaisuus vielä iskee, niin siinä mykkäilyt unohtuu ;)

mykkäkoulun pitäminen on tietyn asteista henkistä väkivaltaa... Mulla mies meinasi parisuhteen alussa pitää mykkäkoulua (edellisessä suhteessa olivat mykkäilleet parhaimmillaan viikon ajan toisilleen). Minä totesin, että mulle on turha mykkäkoulua pitää ja jos ei jokin asia mene mieliksi niin herran on hyvä ja sanoo ääneen. Vähän aikaa yritti ja äkisteli vielä, mutta kun en välittänyt asiasta niin lopetti eikä sen jälkeen ole mykkäkoulua pitänyt..

Taitaa ap sinun naapuri pitää mykkistä puolisolleenkin (jos sellainen on??) ja saada haluamansa sitä kautta. Mykkäkoululaista kun yleensä hyvitellää ja passataan, että paha mieli saataisiin loppumaan. En kyllä ymmärrä, mitä naapurisi saa sinusta irti mykkäkoulua pitämällä. Minä pistäisin vähän tulta liekeille ja oikein iloisena kailottaisin tervehdykset kaukaa aina nähdessäni tai kommentoisin ohi mennessä, että "onpas muuten hyvännäköinen takki/kampaus/silmälasit" ja jatkaisin matkaani odottamatta vastausta.

Yhteistyössä