L leijona76 Aktiivinen jäsen 01.06.2007 41 103 3 36 24.11.2009 #26 Ja autossa tosiaan joskus, paikallisjunassa. Kyl sellanen kauppakeskusreissu esim junalla vei aikaa niin että 2h välein syövä sitten söi jossain reissunpäällä.
Ja autossa tosiaan joskus, paikallisjunassa. Kyl sellanen kauppakeskusreissu esim junalla vei aikaa niin että 2h välein syövä sitten söi jossain reissunpäällä.
V vieras Vieras 24.11.2009 #27 Kannattaa opetella kotona erilaisia imetysasentoja, ettei ainakaan sitten sen takia tarvitse jännittää. Mä imetän joskus kotona seisaaltaankin
Kannattaa opetella kotona erilaisia imetysasentoja, ettei ainakaan sitten sen takia tarvitse jännittää. Mä imetän joskus kotona seisaaltaankin
J jadal Vieras 24.11.2009 #28 mä olen imennyt mm. tyhjän kirppari pöydän alatasolla ja milloin missäkin Harso vaan sujokasi, niin kukaan ei tiedä mitä edes on meneillään
mä olen imennyt mm. tyhjän kirppari pöydän alatasolla ja milloin missäkin Harso vaan sujokasi, niin kukaan ei tiedä mitä edes on meneillään
V vieras Vieras 24.11.2009 #29 Minä imetin vessassa ja pukukopeissa.. Mulle ei tuo julkinen imetys sopinu yhtään, hermostuin liikaa ja vauva hermostui sitte myös..
Minä imetin vessassa ja pukukopeissa.. Mulle ei tuo julkinen imetys sopinu yhtään, hermostuin liikaa ja vauva hermostui sitte myös..
H hmph Vieras 24.11.2009 #30 Alkuperäinen kirjoittaja a: kaupan sovituskoppi käy myös hyvin Click to expand... Mieki olen imettänyt sovituskopissa. Täytyy vaan katsoa, ettei ole juuri silloin ruuhkaa. Pitää nääs muitakin ajatella. =)
Alkuperäinen kirjoittaja a: kaupan sovituskoppi käy myös hyvin Click to expand... Mieki olen imettänyt sovituskopissa. Täytyy vaan katsoa, ettei ole juuri silloin ruuhkaa. Pitää nääs muitakin ajatella. =)