mitä tehdä
Mulla on äitikaveri jolla samanikäiset lapset kuin mulla ja muutenkin hyvin samanlainen elämäntilanne.Viihdytään hyvin yhdessä ja lapsetkin viihtyvät keskenään. Ongelmana on nelivuotiaamme, kaverin 4v on vilkas, kovaääninen ja tempperamenttinen poika. Omani melko samanluonteinen ja yhdessä ovat mahdottomia. Riehuvat, huutavat, juoksevat, riitelevät. Ei auta kummankaan meistä käskyt. Ikävää on myös se että mun 4v:lle jää tuo aina päälle, eli tapaamisen jälkeen menee aikaa ennen kuin rauhoittuu. Riehuu kotonakin ja kiusaa pikkuveljeä jne. Tavataan monta kertaa viikossa, käydään yhdessä perhekahvilassa ja muskarissa ja lapset riehuvat niissäkin ja häiritsevät.
Eli mitä tässä kannattaisi tehdä. En haluaisi luopua hyvästä kaverista, ja surullista olisi erottaa kaverukset, mutta en jaksa enää riehumista. Oon yrittänyt omalle lapselle puhua jo ennen tapaamista, että nyt keksitte jotain kivaa leikkiä perhekahvilassa ja ett muskarissa pitää olla nätisti ja vaikka toinen riehuisi ei tarvitse mennä mukaan. mutta sama kiljuminen tapahtuu joka tapauksessa...
Eli mitä tässä kannattaisi tehdä. En haluaisi luopua hyvästä kaverista, ja surullista olisi erottaa kaverukset, mutta en jaksa enää riehumista. Oon yrittänyt omalle lapselle puhua jo ennen tapaamista, että nyt keksitte jotain kivaa leikkiä perhekahvilassa ja ett muskarissa pitää olla nätisti ja vaikka toinen riehuisi ei tarvitse mennä mukaan. mutta sama kiljuminen tapahtuu joka tapauksessa...