vieras
Anna mennä vaan. Mä olen aina ajatellut, että ihmiset jotka leimaavat toisen ulkonäön tai erilaisuuden perusteella (tai valintojen perusteella, joille eivät tiedä perusteluja) menettävät paljon. En menetä mitään, jos joku ei pidä minusta siksi että minulla on tatuointeja ja lävistyksiä, tai ei halua tutustua minuun sen takia. Ko. henkilö menettää paljon enemmänAlkuperäinen kirjoittaja ap:Eikun mä oikeesti ajattelen näin. En ole erityisen ylpeä tästä. Onneksi mulla on ystävä joka on samalla tasolla, että kauhistellaan näitä immeisiä, jotka pilaa ulkonäkönsä lävistyksillä ja tatuoinneilla. Näyttää oikeesti todella kauhealta. Ja tunnen muitakin jotka ei välitä yhtään noista. Se antaa tietyn kuvan ihmisestä, eikä mitään hyvää sellaista.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Olet sä ihana provo ja todella kulunut sellaanen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vähän nolo ainakin, niinkun kaikki jotka ottaa lapsen nimet ihoonsa.Alkuperäinen kirjoittaja ...:siis tavallaan ymmärrän ap sua, mutta siis miten ihmeessä tatskat ja lävistykset liittyy asiaan? mulla on huulilävistys eikä se tee musta yhtään sen huonompaa äitiä, kun sellasta jolla ei ole huulilävistystä. Mun miehellä on lapsen nimikirjaimet tatuoituna niin onko se huono isä?
Olen silti yllättynyt, että ainakin tämän palstan perusteella moni tuntuu ajattelevan niin edelleen. Ymmärrän sen vanhempieni ikäisille ihmisille, koska maailma on ollut eri kun he ovat kasvaneet. Mutta että vielä nykyäänkin? Suhtaudutko sinä ap rasistisesti ulkomaalaisiin? Homoseksuaaleihin? Vammaisiin? Tällaiseen ajatteluun mä yhdistän helposti nimittäin rasistisuuden ja ylipäätään suvaitsemattomuuden, ja sitä mä taas en ymmärrä.
Ja joo, tatuoinneista ja lävistyksistä huolimatta en ole bisseä vetävä kouluttamaton teiniäiti, vaan kai aika lailla vastakohta.